Airbnb va crea emisiuni de turism pentru a-și promova serviciile

Airbnb va crea emisiuni de turism pentru a-și promova serviciile
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 25 apr 2019

Serviciul de închiriere a caselor și apartamentelor în scopuri turistice Airbnb va încerca să-și promoveze brandul prin intermediul unor seriale și documentare proprii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Conform unor surse anonime citate de Reuters, Airbnb vrea să producă seriale, filme scurte și documentare pe zona de turism prin care să fie promovată această activitate și indirect să fie promovate serviciile companiei.

Airbnb ar analiza deja de câțiva ani această posibilitate, căutând parteneri pentru producerea conținutului și luând în calcul inclusiv crearea propriului studio de producție.

Conținutul produs astfel ar urma să promoveze Airbnb ca un brand de lifestyle prin prezentarea unor destinații turistice deosebite și a unor gazde și cazări din cadrul propriei platforme.

Samsung intenționează să investească 116 miliarde dolari în chipuri pentru a devansa Intel CITEȘTE ȘI Samsung intenționează să investească 116 miliarde dolari în chipuri pentru a devansa Intel

Airbnb ar urma apoi să ajungă la unele înțelegeri cu posturile TV specializate în turism și călătorii pentru ca acestea să difuzeze emisiunile sale.

Proiectul care este condus chiar șeful companiei, Brian Chesky, ar dezvolta deja un serial pentru noul serviciu de video streaming al celor de la Apple, TV Plus. Serialul ar avea în centrul atenției spații de locuit deosebite din toată lumea și oamenii care locuiesc în ele.

Este posibil ca efortul celor de la Airbnb să nu se limiteze pe viitor la video, ci să aibă componente audio și fizice, cea din urmă putând însemna o experiență virtuală.

Airbnb este evaluată în prezent la 30 de miliarde de dolari și ar putea deveni o companie publică anul acesta sau anul viitor.

viewscnt
Afla mai multe despre
airbnb
turism
video
emisiuni
tv