Reprezentanți ai companiei publice suedeze de administrare a aeroporturilor, Swedavia, s-au arătat intersați de creșterea numărului zborurilor directe între România și Suedia, în contextul promovării țării noastre ca destinație turistică pentru clienții agențiilor suedeze de profil.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Reprezentanți companiei suedeze și 20 de agenți de turism suedezi au fost prezenți săptămâna aceasta la sediul Ambasadei României la Stockholm, care, în colaborare cu Ministerul român al Turismului și compania aeriană Blue Air, a organizat o acțiune de promovare a României ca destinație turistică.
Potrivit unui comunicat al ambasadei, transmis Profit.ro, prezentările reprezentanților firmelor românești de turism invitate și participante la manifestare precum și ale autorităților au generat un interes real din partea agențiilor suedeze de turism.
Intervențiile au vizat atât elemente cu caracter general, legate de caracteristicile spațiului economic, turistic și cultural românesc, cât și oferte punctuale de pachete de specialitate.
Agenții de turism suedezi și operatorii români au stabilit cu acest prilej contacte și au analizat oportunități de afaceri care ar urma să fie explorate în perioada următoare.