Vânzările de pachete turistice ale TUI TravelCenter au crescut cu 52%. Care sunt cele mai căutate destinații interne și externe

Vânzările de pachete turistice ale TUI TravelCenter au crescut cu 52%. Care sunt cele mai căutate destinații interne și externe
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 iul 2017

TUI TravelCenter, rețeaua de agenții de turism a Grupului Eurolines, a încheiat primul semestru al anului cu o creștere de 52% a vânzărilor de produse turistice, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

De asemenea, vânzările totale, respectiv cele de pachete turistice, servicii de transport rutier și/sau aerian ale lanțului de agenții TUI TravelCenter și Eurolines au depășit 53 milioane de euro în S1 2017, un plus de 32% față de S1 2016.

"Creșterile TUI TravelCenter din primul semestru al anului 2017 depășesc cu mult evoluția pieței și ne confirmă faptul că turiștii români pun un accent deosebit pe siguranță și încredere atunci când achizițonează servicii turistice. O parte semnificativă a vânzărilor se referă la charterele organizate de NOVA Travel, touroperatorul Grupului Eurolines, în parteneriat cu reprezentanții TUI din Turcia, Spania și Grecia", declară Dragoș Anastasiu, președințele Eurolines Group România.

Fără o infrastructură adecvată până pe litoral, mii de românii din vestul țării aleg să își petreacă vacanța la ștrandurile din Ungaria CITEȘTE ȘI Fără o infrastructură adecvată până pe litoral, mii de românii din vestul țării aleg să își petreacă vacanța la ștrandurile din Ungaria

Datele companiei mai arată că bugetul mediu de vacanță pentru destinațiile interne a crescut ușor în acest an, până la aproximativ 350 euro/persoană/sejur, iar acest lucru se datorează creșterii calității serviciilor la nivel național. Pentru destinațiile externe, bugetul de vacanță s-a menținut acest an la nivelul mediu de 550 euro /persoană/sejur.

Litoralul, Delta Dunării, stațiunile balneoclimaterice și cele montane sunt cele mai căutate destinații interne, iar Grecia, Spania și Turcia destinațiile externe preferate de români în acest an.

Destinațiile exotice și croazierele au început să fie căutate de către turiștii români, bugetul mediu alocat fiind de 900-1.000 euro/pesoană /sejur. O creștere de peste 15% față de anul trecut s-a înregistrat pentru destinații precum Republica Dominicană, Thailanda, Maldive, Mexic și Bali. 

viewscnt
Afla mai multe despre
tui travelcenter
eurolines
dragos anastasiu