Autoritatea de Concurență din Polonia (UOKiK) a anunțat că investighează plângerile împotriva Glovo și Uber Eats, după ce clienții au reclamat că au avut probleme în a-și obține banii înapoi pentru comenzile anulate sau au fost nevoiți să plătească mai mult decât li s-a spus inițial, transmite Reuters.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Reprezentanții Uber Eats și Glovo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informația.
CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea onlineUber Eats și Glovo sunt aplicații mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei, scrie Agerpres.
"Monitorizăm cu atenție practicile privind solicitările și plângerile clienților. De exemplu, consumatorii se plâng de informațiile incorecte privind prețul", a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny.
Companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale, a precizat, UOKiK.