Disputa este veche în Italia. Pizzerii din peninsulă consideră că ananasul nu are ce căuta pe pizza, iar asta se întâmplă mai ales în sud, acolo unde nimeni nu se joacă de-a bucătăria.
Ambalajele din plastic pentru fructele și legumele proaspete vor fi interzise de la 1 ianuarie în Franța, în contextul în care țara va elimina treptat plasticul de unică folosință, transmite France24.
Autoritatea americană pentru protecția consumatorilor a avertizat oamenii să înceteze imediat să mai folosească seturile de bile magnetice ale firmei chineze Doraemon, după ce magneții săi neconformi, periculoși, au dus la șapte decese din cauza ingerării, transmite Reuters.
Începând de anul viitor, Coreea de Sud va cere companiilor să dezvăluie pe ambalajele produselor vechile și noile cantități ale produselor în cazul în care acestea scad în volum, dar își mețin prețul (shrinkflation). Pentru a se asigura că firmele se conformează, Coreea de Sud înființează o echipă de investigatori care vor monitoriza orice fluctuații ale cantității și prețurilor produselor.
Promisiunea caselor de self check-out a fost atrăgătoare: Clienții puteau evita cozile lungi prin scanarea și împachetarea propriilor articole, angajații puteau fi scutiți de aceste sarcini monotone, iar comercianții cu amănuntul puteau economisi din costurile cu forța de muncă, scrie Associated Press.
Crăciunul este aproape, așa că suntem cu toții în goană după cadouri. Listele sunt făcute, sau cel puțin așa ar trebui, scrisorile pentru Moșu’ au fost scrise, bugetul este stabilit. Tot ce mai avem de făcut este să cumpărăm cadourile pentru cei dragi.
Societatea Națională a Apelor Minerale (SNAM), companie deținută de stat, vrea să-și facă propria sticlă de apă și să o aducă pe rafturile magazinelor. De asemenea, are 13 surse libere de apă pentru care așteaptă investitori care decid să-și facă o afacere din îmbuteliere apă, potrivit unui anunț al societății pe o rețea de socializare.
Retailerul german TEDi, specializat în vânzarea de produse nealimentare, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, deschide un nou magazin în România și a închiriat un spațiu de 743 de metri pătrați în Galleria Mall din Piatra Neamț.
În 2022, consumul individual efectiv (AIC - un indicator al nivelului bunăstării gospodăriilor) per capita, exprimat în paritatea puterii de cumpărare standard (PPS) varia între 69% din media UE în Bulgaria, 86% în România și 138% din media UE în Luxemburg, arată datele publicate de Oficiul European de Statistică (Eurostat).
Restaurantul Gargantua din București a fost închis temporar de comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care au găsit mai multe nereguli, în urma unui control, fiind descoperite produse expirate, congelatoare neigienizate, paviment cu resturi alimentare și praf. De asemenea, au fost date amenzi în valoare de 53.000 de lei.