Generația milenialilor pune piciorul în prag și nu mai acceptă să intre în toate hotelurile. Soluția pentru hotelieri de a-i face să le treacă pragul

Generația milenialilor pune piciorul în prag  și nu mai acceptă să intre în toate hotelurile. Soluția pentru hotelieri de a-i face să le treacă pragul
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 29 nov 2016

Generația milenialilor, cu tineri născuți după anii 80 și până în jur de 1995-2000, care se pregătesc să intre în perioada de maturizare a cheltuielilor și încep să dicteze în familii destinația de vacanță, nu mai acceptă cazarea în hoteluri care nu le oferă anumite facilități, precum o rețea wi-fi gratuită.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

După preț, localizare, clasă (numărul de stele) și posibilitatea de anulare gratuită, facilitatea de "WI-FI gratuit inclus" a devenit pentru clienți cel mai important criteriu de selecție a hotelurilor și pensiunilor incluse într-o platformă de rezervări, indică un studiu aflat în posesia Profit.ro.

Documentul mai relevă că Generația "milenialilor", care a crescut având tehnologia și accesul la informație la îndemână, va produce schimbări majore și deja imprimă tendințe și chiar modificări de conținut în modul în care sunt livrate în prezent produsele si serviciile din piață.

Iar modul rapid și dureros de eficient în care tinerii clienți semnalează pe internet orice mică problemă pe care o găsesc în locul în care sunt cazați provoacă frisoane hotelierilor: un selfie și problema unui hotel este împărtășită imediat tuturor, putând afecta serios un business.

Permanenta conectare la internet atrage și alte modificări comportamentale în rețea. Platformele dedicate pot fi accesate oricând, de oriunde, rezervările pot fi efectuate direct de pe telefonul mobil și cu aceeași viteză, iar hotelurile primesc aproape în timp real evaluări, note, observații, care influențează în mod direct poziționarea acestora pe piață.

"Astfel, prezența pe platformele de rezervări (devenită oarecum obligatorie pentru supravietuire) ajută la ridicarea gradului de ocupare, dar și obligă hotelierul să reacționeze prompt la piață și cererile acesteia", se mai arată în studiu.

Iar concluzia rezultată este una clară: hotelierii care nu fac efortul de a afla unde anume se plasează pe piață și ce anume trebuie să facă în rețea pentru a-și păstra clienții și a atrage alții noi au o perspectivă clară: exitul.

Un instrument care în doar câteva minute indică unei firme unde este și cum poate crește

O astfel de situație poate fi evitată astăzi printr-o metodă inovatoare, și anume o platformă digitală care, în funcție de răspunsurile dintr-un chestionar, indică unei firme, inclusiv unui hotel, în doar câteva minute, printr-un raport detaliat, exact locul pe care se află și, mai mult, unde anume și cum trebuie să mai lucreze concret pentru a crește.

Un chestionar detaliat care bifează toate aspectele unui business, de la dimensiunea companiei, industrie, caracteristicile afacerii, trecând prin provocările specifice mediului de afaceri, până la modul de lucru și de comunicare, soluțiile tehnice utilizate sau nivelul de mobilitate.

Cel mai vechi și cunoscut lanț hotelier din țară a apelat la acest instrument

La această platformă digitală, denumită Ready Business Score și dezvoltată de Vodafone România, a apelat și lanțul hotelier Continental, unul dintre cele mai vechi și cunoscute de pe piață, lider în sectorul turistic, care a înțeles că are nevoie de consultanță chiar dacă și la acel moment ocupa o poziție de frunte pe piață.

“Multe business-uri își doresc să răspundă așteptărilor clienților. Vodafone sunt cei care s-au adaptat cel mai bine la nevoile specifice business-ului nostru.

Prin soluțiile VPN oferite de Vodafone România, echipa hotelului preia rezervarea și o introduce în sistemul de operare, astfel încât știm în permanență gradul de ocupare din toate sucursalele  Continental. În tot acest proces, securitatea datelor clienților este vitală, iar prin serviciile Vodafone avem un grad de mobilitate sporit și timp de reacție rapid.

Am făcut testul Ready Business Score și avem confirmarea că beneficiem de avantajele esențiale pentru funcționarea optimă a unui business hotelier.

În orice afacere este mereu loc de mai bine. Cu Ready Business Score am aflat cum putem fi și mai bine pregătiți pentru viitor”, afirmă Adina Mărculescu, director vânzări și marketing la Continental Hotels.

Ready Business Score de la Vodafone România este un instrument online de analiză cu ajutorul căruia patronul sau managerul unei firme poate evalua punctele forte și slăbiciunile afacerii, precum și gradul de adaptare la noua eră digitală și eficiența afacerii.

Practic, cu Ready Business Score, managerii de companii, inclusiv de hoteluri, pot evalua cât de pregătită este afacerea lor pentru viitor din punct de vedere al infrastructurii si soluțiilor de comunicare utilizate.

Platfoma ready.vodafone.ro este accesibilă gratuit și presupune parcurgerea unui chestionar online, pentru completarea acestuia fiind necesare mai puțin de 15 minute.

Calculul scorului Ready Business Score ține cont de trei arii importante pentru orice afacere din perspectiva operatorului, respectiv agilitate operațională, conectarea angajaților și interacțiunea cu clienții.

La finalul analizei, utilizatorul platfomei ready.vodafone.ro primește un raport detaliat cu recomandări de soluții din cele trei arii menționate.

Platforma a fost lansată în octombrie 2016 și peste 3.000 de companii au completat deja chestionarul.

viewscnt
Afla mai multe despre
hotel
wi-fi
vodafone