Familia Copos va scoate aproape 2 milioane de lei, sub formă de dividende, din compania Ana Pan, o rețea care deține, în Capitală 13 cofetării și 7 unități shop-in-shop dezvoltate în parteneriat cu Mega Image, reprezentând aproximativ întregul profit net de anul trecut.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În 2016, Ana Pan a avut un profit net de 2.018.196 lei.
În 2015, Ana Pan a împlinit 25 de ani de la inaugurarea primei cofetării în București.
”Am deschis primul magazin Ana Pan în urmă cu 25 de ani și meniul includea o selecție de produse tradiționale create de maeștri cofetari angajați de la Capșa și Nestor, cele mai renumite cofetării în acea perioadă. Succesul imediat al magazinului ne-a determinat să ne extindem treptat afacerea și în alte zone centrale din București. A urmat construcția laboratorului central de pâine artizanală, patiserie și cofetarie, inclusiv bombonerie fină”, a amintit la acel moment Alexandra Copos de Prada, președinte și membru CA Ana Pan, fiica omului de afaceri George Copos.
Anul trecut, Ana Pan, cu 202 angajați, a avut afaceri de 21,8 milioane lei.
Peste jumătate din veniturile Ana Pan sunt generate de produsele de cofetărie, urmate de patiserie și panificație artizanală.
Portofoliul Ana Pan cuprinde peste 500 de produse, pâine, produse de patiserie, prăjituri și ciocolată, fabricate în unitatea de producție pe care o deține în Capitală.