Google va renunța, în acest an, la scanarea conținutului Gmail pentru difuzarea de reclame personalizare, aducând serviciul de email la nivelul ofertei contra cost pentru companii, G Suite, transmite News.ro, care citează Reuters.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Decizia a fost anunțată vineri într-o postare pusă pe blog de directorul diviziei de cloud a Google, Diane Greene, care s-a alăturat companiei în 2015, fiind responsabilă de dezvoltarea rapidă a afacerilor cu servicii cloud ale Google.
CITEȘTE ȘI Sancțiuni mai dure pentru șoferi și motocicliști: două noi situații în care ar putea fi suspendat permisul de conducerePractica Google de a analiza emailurile utilizatorilor serviciului gratuit Gmail a fost criticată din motive de îngrijorare legată de respectarea vieții private.
Serviciul G Suite a atras un număr mai mare de companii în ultimul an, peste 3 milioane plătind pentru utilizarea acestuia, potrivit Google.
Gmail are peste 1,2 miliarde de utilizatori la nivel mondial.