Defilările de modă se reiau la Paris începând cu luna iulie, odată cu relaxarea restricțiilor impuse de autorități pentru combaterea pandemiei de coronavirus care permit reluarea prezentărilor de modă cu public, a anunțat o federație din industria modei, potrivit Reuters.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Haute Couture Week, un eveniment care se desfășoară anual, va avea loc în perioada 5-8 iulie, iar casele de modă vor avea permisiunea de a organiza spectacole și prezentări live, potrivit unui comunicat difuzat marți de organizația din industria modei ''Federation de la Haute Couture et de la Mode'', scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatuluiÎn funcție de evoluția pandemiei, spectacolele cu prezență fizică se vor putea desfășura cu spectatori în conformitate cu reglementările guvernamentale referitoare la evenimente publice, se mai precizează în comunicat.
În Paris, nu a mai avut loc niciun spectacol important de modă live din septembrie 2020, când câteva branduri din industrie, printre care Dior și Chanel, au organizat câteva prezentări cu public, dar cu un număr limitat de invitați.
Autoritățile franceze au început relaxarea interdicțiilor de circulație și a altor măsuri după terminarea celui de-al treilea lockdown în aprilie și înaintea unei planificate reluări integrale a activităților economice din luna iulie.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%În ultimele luni, brandurile din industria modei și-au prezentat noile colecții în spectacole exclusiv online și au experimentat cu alte modalități de a-și face cunoscute creațiile precum scurte filme sau prezentări individuale.
Federația a mai precizat că platforma sa online dedicată Haute Couture (https://hautecouture.fhcm.paris/fr) va putea fi accesată pentru show-uri exclusiv digitale și va retransmite totodată spectacolele cu prezență fizică.
În cadrul săptămânii Haute Couture, un club select de designeri prezintă creații unice, handmade, spre deosebire de spectacolele dedicate colecțiilor pret-a-porter, când casele de modă își etalează piesele destinate producției de masă.
Înaintea pandemiei, săptămânile dedicate modei organizate în Paris generau anual venituri de circa 1,2 miliarde de euro pentru economia locală, potrivit estimărilor federației, care reunește case de modă ce activează în domeniul haute couture.