Câștigător de cinci ori al Balonului de Aur, Cristiano Ronaldo are o popularitate copleșitoare. Fenomenul CR7 este o realitate cunoscută de întreaga lume, care a ajuns să genereze anual o sumă fabuloasă.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Ajuns la 37 de ani, portughezul încă adună milioane de urmăritori în social media, apare pe coperțile revistelor, participă la campanii publicitare care variază de la îmbrăcăminte, la clinici medicale, săli de sport sau parfumuri, scrie Marca.
CITEȘTE ȘI VIDEO Serial filmat în România, cel mai bun debut din istoria Netflix. Față în față, cadrele cu locurile în care s-a filmat Wednesday și cum se văd în film Politehnica, Grădina Botanică, castele, Dinamo, Casa MonteoruPotrivit specialistului în marketing Jean-Philippe Danglade, Cristiano Ronaldo este un adevărat produs, un serviciu, o companie. Are inclusiv un muzeu dedicat, iar aeroportul din Madeira îi poartă numele, scrie Hotnews.ro.
Ronaldo generează anual aproximativ 200 de milioane de euro din salariu, drepturi de imagine, sponsorizări și asocieri în diferite afaceri.
Sub brandul „CR7” se află hoteluri, săli de sport, parfumuri sau lenjerie intimă pentru bărbați. Totodată, fostul jucător al lui Manchester United este imaginea mai multor companii importante, de la îmbrăcăminte sport la case de pariuri.