Lansat în mediul online la începutul acestei veri, verdict.ro - singurul brand românesc puternic de fashion review - a ajuns în doar câteva luni la peste 38.000 de unici pe zi. Acum, lansează o campanie de outdoor și social media, în care ia atitudine cu umor față de trendurile nefericite care aglomerează garderoba showbiz-ului autohton.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Fondat în 2004, Verdict a început printr-o rubrică de celebrity fashion review în revista Ciao!, iar în acest an a fost lansată varianta premium online.
Celebrități, dar și non celebrități, sunt recenzați din punct de vedere al ținutelor pe care le poartă de către stiliștii Verdict, printre care cunoscuții Maurice Munteanu, Cristina Crăciun, Cătălin Vălean și nu numai. Evoluție vestimentară, Streetstyle, Super Ținuta Mea, Shop The Look sau Cui îi stă mai bine sunt doar câteva dintre rubricile permanente ale Verdict.ro, care adună una dintre cele mai profesioniste echipe de jurnaliști de modă.
În campania de outdoor și social media acum lansată, Verdict.ro ia atitudine cu umor față de trendurile nefericite care aglomerează garderoba showbiz-ului autohton: de la kitsch-ul ostentativ la obsesia brand-urilor de lux și noul val al tradiției folclorice redescoperite.
Echipa de creație a campaniei este formată din Julien B.- copywriter și Radu B. - fondator verdict.ro.