Startup-ul românesc OptiCare a creat o aplicație care permite medicilor să testeze acuitatea vizuală a pacienților cu ajutorul inteligenței artificiale.
Startup-ul local Smart Touch Technologies, care a dezvoltat o soluție de automatizare a fluxurilor de informații dintre companii și de procesare a acestora cu ajutorul inteligenței artificiale, începe extinderea internațională începând cu ianuarie 2024.
Pornit în 2011, brandul de gene false Forever Lash este prezent astăzi în rețeaua de magazine dm drogerie markt, în saloanele de înfrumusețare și în magazinul online propriu. Brandul urmează să se extindă și peste hotare.
Startup-ul StatInf, fondat în Franța de către Adriana Gogonel și Liliana Grosjean, a creat o soluție de analiză a sistemelor electronice folosite în industria de transporturi și în cea spațială.
Startup-ul românesc theCoRD.ai, care a creat o soluție de AI de team coaching, fondat de către Ruxandra Cord și Mike Dinescu, vrea să atragă o finanțare de 300.000 de euro pentru scalarea internațională.
Segmentarea audienței și reducerea bugetelor de comunicare sunt principalele provocări pentru agențiile de publicitate în 2023, spune, la emisiunea Antreprenor de România de la PROFIT NEWS TV, Claudia Chirilescu, fondatoarea agenției de publicitate Spoon. Există însă și oportunități de creștere în actualul context economic dificil.
TechBolide s-a lansat recent pe piața din România, odată cu fuziunea companiilor Arctos Innovation și WMS Solutions.