Pepsi va testa o nouă vânzare, una dintre cele mai importante strategii în domeniu

Pepsi va testa o nouă vânzare, una dintre cele mai importante strategii în domeniu
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 iun 2019

Producătorul american de băuturi răcoritoare PepsiCo Inc. va testa îmbutelierea mărcii sale de apă Aquafina în doze de aluminiu, pe fondul reacțiilor negative față de plastic, transmite Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

PepsiCo a precizat că va începe să vândă apă Aquafina în doze de aluminiu în cursul anului următor, oferindu-le partenerilor de tip stadioane și restaurante. Compania va testa același produs și în unele spații de vânzare cu amănuntul, arată Agerpres.

Dacă noua formă de ambalare se va dovedi populară în rândul clienților, ar fi una din cele mai importante cazuri de companii care au renunțat la plastic.

FOTO ANAF atenționează: primiți sms de fraude cu bani! CITEȘTE ȘI FOTO ANAF atenționează: primiți sms de fraude cu bani!

Aquafina este una din cele mai populare mărci de apă din SUA, alături de marca Dasani de la Coca-Cola Co., și a devenit sinonimă cu șirurile de sticlele de plastic care s-au aflat pe rafturile supermarketurilor timp de mai multe decenii.

În paralel, PepsiCo va înceta să mai vândă apă gazoasă Bubly în sticle de plastic și, de asemenea, la finele anului 2020, sticla de plastic pentru marca sa de apă premium LIFEWTR va fi produsă în întregime din plastic reciclat în SUA.

FOTO Cel mai bun sos din București CITEȘTE ȘI FOTO Cel mai bun sos din București

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piața locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piața locală de soft drinks.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsi
doza