Primul an al pandemiei de COVID-19 a avut un impact major asupra obiceiurilor de consum ale românilor. Mulți dintre aceștia au preferat comerțul online și serviciile de curierat pentru cumpărături, arată datele Cargus. Odată cu declarația oficială a Organizației Mondiale a Sănătății din 11 martie și cu implementarea perioadei de carantină în mare parte din Europa, foarte mulți consumatori au utilizat serviciile de comerț online ca sursă principală de cumpărături.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Cargus, una dintre cele mai importante companii de curierat din România, a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20%, cu unele luni generând cu 30% mai mult față de aceleași luni ale anului 2019. Unul dintre principalii factori de creștere a fost sectorul B2C, întrucât consumatorii au căutat să-și îmbunătățească nivelul de confort în contextul actual.
CITEȘTE ȘI FOTO & VIDEO Premieră mondială pentru Audi e-tron GT, cel mai puternic rival electric al lui Tesla Model S Livrările pentru categorii precum cultură, modă, bricolaj, IT&C, jucării și cosmetice au crescut semnificativ în portofoliul Cargus în 2020, cu unele creșteri depășind 100% în volume.
„2020 a fost un foarte dinamic pentru întreaga industrie de curierat, iar Cargus a făcut investiții semnificative pentru a se alinia noului context provocat de pandemia COVID-19. Evoluția volumelor unor categorii de produse transportate de Cargus arată cum atenția consumatorilor români s-a concentrat asupra activităților posibile în limitele stabilite de situația actuală. Cu multe restricții în viața lor, românii s-au îndreptat către cultură, renovarea și amenajarea locuințelor și telecomunicații pentru a-și îmbunătăți viața, așteptând ca lucrurile să revină la normal. În ciuda constrângerilor cauzate de COVID-19 și de creșterea volumelor, am reușit să menținem nivelul serviciilor la cea mai înaltă calitate, în principal datorită investițiilor și concentrării strategice pe livrarea la timp.”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
Cargus este unul dintre liderii industriei de curierarat din România, cu o experiență de peste 30 de ani pe piața locală. Echipa Echipa Cargus este formată din mai mult de 5.000 de angajați.