Compania britanică PayPoint anunță pentru România rezultate în creștere pentru prima jumătate a anului financiar 2017-2018, raportând un volum total de 38,8 milioane tranzacții, în creștere cu 6,6% comparativ cu primele șase luni ale anului precedent, fiind înregistrate evoluții pe toate segmentele de plăți din portofoliu.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În decursul celor șase luni, PayPoint România, procesator de plăți, a semnat paisprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentele utilități, transport, telecomunicații și financiar-bancar. Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la beneficiile sistemului, în perioada analizată compania și-a optimizat și crescut rețeaua cu 469 magazine ce poartă însemnele PayPoint.
Astfel, la finalul lunii septembrie 2017, PayPoint a ajuns la 11.771 puncte de plată la nivel național, în creștere cu 10.4% față de aceeași lună a anului precedent. Ca urmare a achiziției companiei Payzone S.A., din luna octombrie, rețeaua totală națională depășește 21.000 puncte de plată.
CITEȘTE ȘI INTERVIU Paul H. Smith, președinte CFA Institute, despre tăierea contribuțiilor la pensiile private: Furtul sponsorizat de stat a avut arareori sau niciodată consecințe fericite!"În decursul celor șase luni analizate, am crescut în continuare organic pe toate segmentele de interes, ne-am apropiat și mai mult de consumatori prin prezența în piață și portofoliul de servicii oferite. Am continuat să semnăm acorduri de colaborare pe segmentele de plăți deja consacrate și să explorăm segmente noi: de exemplu, tot mai mulți comercianți parteneri acceptă plata cu cardul a bunurilor din magazine prin intermediul POS-urilor oferite de PayPoint; totodată, consumatorii din București își pot ridica bunurile comandate online din aproximativ 200 magazine PayPoint Colet Expres, un proiect pilot ce urmează a se extinde", a declatrat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
În România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
Compania furnizează și servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toți jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs, precum și servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internațional și de Internet. Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, la anumiți comercianți.