Retailerul online de optică Lensa, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, a deschis cel de-al treilea showroom.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
După investițiile din București și Cluj-Napoca, compania a ales Timișoara pentru a continua expansiunea. Showroom-ul din Timișoara are o suprafață de 141 de metri pătrați și expune 500 de produse.
CITEȘTE ȘI Brașoveanca Lori Oroșan - recrutată de Chanel pentru a repeta în Greater China rețeta aplicată la H&MÎn total, investițiile din ultimele 12 luni în cele trei showroom-uri Lensa.ro din România, precum și în modernizarea depozitului, depășesc un sfert de milion de euro.
Cel mai mare magazin Lensa.ro este cel din București, având o suprafață de peste 500 de metri pătrați și peste 2.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri. Showroom-ul din Cluj-Napoca, are 87 de metri pătrați și expune peste 427 de produse. Investiția a fost de 50.000 euro.
Pentru 2020, Lensa.ro estimează o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.