Revolut, platforma financiară londoneză, raportează o creștere importantă a veniturilor în 2018, mai mare cu 354% decât cea înregistrată în 2017.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Veniturile au crescut până la 58,2 milioane de lire în 2018, de la 12,8 milioane de lire în 2017, iar creșterea a fost generată de dezvoltarea continuă a ofertei de produse, a bazei de clienți, precum și a activității utilizatorilor Revolut.
Principalele costuri directe ale companiei sunt în continuare schemele de carduri, costurile de acquiring și cele corespunzătoare achiziției de noi utilizatori. Costurile asociate vânzărilor au crescut cu 247%, îmbunătățind marja de profit brut a companiei, creșterea fiind mai mică decât cea înregistrată de venituri. Pierderile nete ale anului s-au ridicat la 32,8 milioane de lire, dar costurile au fost eficientizate în ansamblu datorită creșterii substanțiale a bazei de clienți și a volumului tranzacțiilor.
Creșterea veniturilor în 2019 este prevăzută a fi de trei ori mai mare față de 2018. Aceasta este generată de creșterea numărului de utilizatori, noi lansări de produse, optimizarea produselor existente și extinderea pe noi piețe. Peste 800.000 de noi utilizatori și-au creat conturi în august și septembrie 2019, ceea ce confirmă popularitatea ridicată de care se bucură compania.
Marja brută pentru semestrul al doilea din 2019 este estimată la 40-50%, de la mai puțin de 10% în aceeași perioadă a anului 2018.
La ora actuală, Revolut are peste 7 milioane de utilizatori în Europa, iar peste 800.000 de noi utilizatori au început să folosească serviciul în fiecare dintre lunile august și septembrie 2019. Compania înregistrează în acest moment o medie de 3,7 milioane de utilizatori activi lunar și o medie zilnică de 1,1 milioane de utilizatori activi. Volumul total al tranzacțiilor de la lansarea Revolut în 2015 depășește 85 de miliarde de dolari.
După lansarea în variantă beta în Australia în luna iunie, Revolut pregătește o lansare etapizată a serviciului în SUA, Canada și Singapore în lunile care urmează. Peste 230.000 de persoane se află pe listele de așteptare în întreaga lume lume, dintre care mai bine de 120.000 în Statele Unite.
Numărul total al angajaților depășește 1400, iar compania a anunțat recent investiții în deschiderea unui hub de tehnologie în Berlin, a unui nou birou în Cracovia și a unui hub suplimentare pentru servicii clienți și conformitate în Porto.
Revolut a fost lansată în Iulie 2015 de către foștii bancheri de investiții de la Credit Suisse și Deutsche Bank, Nik Storonski și Vlad Yatsenko, drept o alternativă la marile bănci tradiționale.
Până la ora actuală, Revolut a primit finanțări de aproximativ 340 de milioane de dolari din partea unor investitori cunoscuți precum Index Ventures, Ribbit Capital, Balderton Capital și DST Global.