WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, pregătește o fuziune între Young & Rubicam și divizia de publicitate digitală VML, pentru a ține pasul cu digitalizarea sectorului de profil, potrivit Wall Street Journal (WSJ), transmite Reuters.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Noua companie ar urma să fie condusă de directorul general al VML, Jon Cook, potrivit unor surse citate de WSJ, scrie News.ro.
Una dintre surse a spus că există discuții referitoare la o colaborare între compania de marketing direct Wunderman cu firmele creative ale grupului, pentru a le pune la dispoziție date referitoare la consumatori care să le ajute să creeze reclame mai relevante.
Grupul, care este lider de piață, a fost afectat puternic în ultimul an de tendința tot mai mare a clienților de a recurge la platforme precum Google și Facebook, pentru a ajunge la consumatori.
WPP își revine după plecarea fondatorului și directorului general Martin Sorrell, care s-a retras de la conducerea companiei în luna aprilie, după plângeri legate de comportamentul său, pe care le-a respins ca neadevărate.
Reprezentanții WPP nu au fost disponibili pentru comentarii.