Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă din 2016.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puțin alte 2 spații să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.
Creșterea din prima parte a anului 2017 vizează și vânzările din magazinul online, care s-au menținut pe un trend pozitiv, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Rețeaua de spații comerciale deținute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara și 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.