Antreprenorii români vor să-și promoveze țara, cea de-a doua cea mai săracă țară din Uniunea Europeană, drept un loc pentru investiții și vizite, transmite Bloomberg.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În condițiile în care economiștii prognozează că îngrijorările legate de Brexit și de Orientul Mijlociu vor duce la reorientarea atenției investitorilor spre fostele țări comuniste, românii încearcă să schimbe imaginea unei țări sărace, cunoscută cel mai bine pentru Dracula, într-o destinație cu plaje neatinse, culturi de viță de vie, spa-uri și stațiuni montane, relatează presa străină.
Un exemplu în acest sens este Ivan Patzaichin, de patru ori medaliat olimpic, și partenerul său Teodor Floru, al căror proiect de eco-turism din Delta Dunării angajează pescarii din localitățile izolate pentru a le arăta turiștilor modurile tradiționale de pescuit și gătit. Patzaichin vrea să utilizeze fonduri structurale pentru a pune la punct și a finanța o rețea care până acum numără aproximativ 120 de oameni. În acest fel, Patzaichin speră că va aduce fonduri în una dintre cele mai sărace regiuni ale României și le va arăta localnicilor din Deltă cum să supraviețuiască într-o lume modernă prin care călătoresc turiști bogați.
Sursa:Agerpres