Președintele american Joe Biden l-a criticat pe Elon Musk, afirmând că miliardarul a cumpărat o platformă de social media care ”scuipă minciuni peste tot în lume”, scrie CNN.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
”Elon Musk merge și cumpără o companie care scuipă minciuni peste tot în lume”, a declarat președintele SUA, vineri, la un eveniment de strângere de fonduri din Rosemont, Illinois, în apropiere de Chicago, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Complexul Razim-Sinoe, ”patria șalăului”, rămâne fără specia care l-a consacrat. ”Dacă nu se intervine cât mai repede pentru refacerea zonelor de reproducere, degeaba avem luciu de apă””Nu mai sunt editori în America”, a adăugat el.
Afirmațiile lui Biden vin după informațiile conform cărora Twitter a concediat mii de angajați ai companiei – o rundă drastică de reducere a costurilor care ar putea să reașeze felul în care operează una dintre cele mai influente platforme din lume, la o săptămână după ce a fost achiziționată de Musk.
Achiziția a fost urmată rapid de relatări privind o creștere a comentariilor rasiste și a discursului urii pe platformă și mai multe companii de publicitate au suspendat campaniile pe Twitter în ultimele zile.
Anterior, secretarul de presă al Casei Albe Karine Jean-Pierre a declarat jurnaliștilor că Biden a fost ”tranșant în ceea ce privește importanța ca platformele de social media să continue să facă pași spre a reduce discursul urii și dezinformarea”.
”Această convingere se extinde la Twitter, se extinde la Facebook și la orice altă platformă de social media unde utilizatorii pot răspândi dezinformări”, a adăugat ea.
CITEȘTE ȘI Donad Trump a oferit indicii clare legate de o nouă candidatură la Casa Albă în 2024Cu scurt timp înainte de anunțarea achiziției, săptămâna trecută, Musk a redactat o scrisoare deschisă încercând să asigure companiile de publicitate că nu vrea ca rețeaua socială să devină un loc de ”ceartă generală”.
El a scris că Twitter a înregistrat o ”scădere drastică a veniturilor”, pe care a pus-o pe seama ”grupurilor de activiști care pun presiune pe publicitari”, și ulterior s-a referit la concedieri afirmând că ”din nefericire nu există altă opțiune când compania pierde 4 milioane de dolari pe zi”.
Angajaților care pleacă li s-au oferit salarii compensatorii pe trei luni, a scris el.