Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus acesta în cadrul unei conferințe de presă.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euroDe asemenea, proiectul le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană, și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul.
„Timpii de așteptare practic infinită au luat sfârșit", a spus Garzon, potrivit Hotnews.ro.