Facebook lansează campania „Împreună împotriva dezinformării despre Covid-19”, în parteneriat cu Organizația Mondială a Sănătății și cu unii dintre partenerii săi europeni de verificare a informațiilor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Pe întreaga perioadă a pandemiei provocată de virusul Covid-19, Facebook susține că a lucrat pentru a pune în legătura oamenii cu informațiile corecte și pentru a reduce dezinformarea în cadrul platformelor sale.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online
Facebook spune că elimină afirmațiile false despre vaccin, reduce distribuția informațiilor inexacte despre sănătate și informează oamenii cu privire la administrarea eficientă a vaccinului.
Campania „Împreună împotriva dezinformării despre Covid-19” va fi lansată în Uniunea Europeană, Marea Britanie și Islanda, precum și în Turcia și regiunea mai largă a Orientului Mijlociu și a Africii și va apărea pe platformă printr-o serie de elemente grafice cu sfaturi despre cum utilizatorii pot să identifice știrile false:
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV Vasile Godîncă-Herlea, Impetum Group: Firmele cu datorii au la îndemână mai multe metode de restructurare și trebuie să le acceseze cât mai rapid pentru a nu croniciza boala
1. Verificați sursa: Examinați conținutul, chiar dacă pare că are o bază științifică
2. Verificați cum vă face să vă simțiți: Știrile false vă pot manipula sentimentele pentru click-uri
3. Verificați contextul: Aflați dacă autoritățile de sănătate publică confirmă conținutul