Gramma Wines intră în piața de turism viticol

Gramma Wines intră în piața de turism viticol

Marian Olteanu, General Manager Gramma Wines

Profit.ro
Profit.ro
scris 10 mar 2021

Gramma Wines, producător local de vinuri din Iași, face bilanțul pentru 2020 și anunță o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, cea mai mare înregistrată de companie până acum. Pentru anul curent, crama planifică intrarea în piața de turism viticol, prin inaugurarea unei serii de spații concept de locuire - tiny homes premium și deschiderea a două noi săli de degustare și prezentare a vinurilor. Investiția se ridică la peste 1 milion de euro. Similar, crama se extinde cu 3,5 hectare de vie tânără.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„Sunt recunoscător că, deși anul 2020 a fost unul greu pentru mulți dintre noi, am reușit să ne continuăm activitatea într-un ritm bun. Suntem flexibili și ne-am adaptat cu rapiditate situației, mai ales că scopul nostru prioritar este să venim cu soluții concrete pentru clienții noștri. Ne-am orientat puternic către online și așa am ajuns mai ușor pe mesele românilor, chiar și în pandemie. Continuând trendul ascendent pe care ne aflăm, în 2021 avem în vedere extinderea pe piața de turism viticol, o intrare pe care o planificăm de multă vreme. Venim cu un concept premium, prin care să aducem vizitatorilor noștri din cramă o experiență extraordinară, o întâlnire cu natura într-un mod special. Mai mult, anul acesta vom continua extinderea în online, dar și offline prin replantarea a 3,5 hectare de vie. Anul trecut a fost o lecție care ne-a arătat că putem găsi multe soluții fezabile, prin care să ne apropiem de consumatori”, a declarat Marian Olteanu, General Manager Gramma Wines.

Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online

În 2021, pentru a oferi clienților care vizitează crama o experiență specială, prin spații de locuit și o legătură permanentă cu natura, Gramma are în plan deschiderea a opt tiny homes premium. Acestea vor avea, fiecare, o suprafață de 24 de metri utili și vor fi așezate într-o vie proaspăt plantată. Investiția în aceste spații de locuit se ridică la 280.000 de euro.

Miracolul digitalizării: declarațiile online nu se mai depun la etajul 2 CITEȘTE ȘI Miracolul digitalizării: declarațiile online nu se mai depun la etajul 2

Crama are în plan și renovarea sălii de degustare și prezentare a vinurilor, dar și deschiderea a două noi astfel de săli, după o arhitectură modernă. Investiția totală în aceste proiecte se ridică la aproximativ 750.000 de euro.

Gramma a înregistrat în 2020 o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 300.000 de lei față de 2019, când a încheiat cu 1,2 milioane de lei, în timp ce profitul pentru anul precedent a fost de 160.000 de lei, față de aproximativ 270.000 de lei în 2019. Pentru 2022, Gramma planifică plantarea a încă 7 hectare de vie.

Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la faliment CITEȘTE ȘI Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la faliment

Via deținută de companie produce aproximativ 100.000 de litri de vin pe an. Gramma scoate pe piață circa 11 sortimente diferite, dintre care cel mai bine vândut este vinul Aligote

viewscnt
Afla mai multe despre
gramma wines
turism viticol