Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, va intra pe piața produselor de cofetărie/patiserie

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, va intra pe piața produselor de cofetărie/patiserie
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 feb 2018

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, unul din cei mai mari touroperatori din România, va intra pe piața produselor de cofetărie/patiserie, cel mai probabil de anul viitor, când va deschide o unitate de producție.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Deocamdată este un proiect. Va fi operațional de anul viitor, când fiica mea va termina școala. Va fi afacerea ei, așa cum soția mea are business-ul Chicco. Nu am ales încă un nume, vom decide la momentul respectiv”, a declarat Alin Burcea, pentru News.ro.

Acesta spune că va cumpăra un spațiu unde va construi un laborator și un punct de desfacere.

Doi antreprenori lansează o platformă de booking în Deltă și estimează vânzări de 3 milioane euro în primul an CITEȘTE ȘI Doi antreprenori lansează o platformă de booking în Deltă și estimează vânzări de 3 milioane euro în primul an

”Doar utilajele vor costa circa 200.000 euro, iar clădirea, în funcție de zonă. Nu avem acum o valoare a investiției totale”, afirmă Burcea.

Fiica sa, Ioana, este cea care va fi proprietarul acestui business.

”Fiica mea a absolvit Marketing în Marea Britanie și acum urmează o școală de cofetari-patiseri în Franța, la Paris. Este foarte pasionată de acest domeniu. În plus, în București sunt doar câteva patiserii bune și nici nu fac toate livrări”, a spus Burcea.

Omul de afaceri spune că în Capitală sunt numai zece cofetării/patiserii bune, iar acestea nu fac față cererii.

Turoperatorul Paralela 45, specializat în vacanțe de tip charter, circuite și turism individual, a înregistrat un volum de vânzări de 50 milioane euro în 2017, în creștere cu 25% față de anul anterior.

Pentru acest an, compania mizează pe o creștere a afacerilor de 20% și deschiderea a cinci agenții, precum și creșterea segmentului de vânzări online și corporate.

viewscnt
Afla mai multe despre
alin burcea
cofetarie
paralela 45