Amazon a vândut peste 100 de milioane de produse în timpul evenimentului de marketing Prime Day. Acțiunile au atins un nivel record

Amazon a vândut peste 100 de milioane de produse în timpul evenimentului de marketing Prime Day. Acțiunile au atins un nivel record
scris 18 iul 2018

Amazon.com a vândut peste 100 de milioane de produse în timpul evenimentului de marketing Prime Day, la nivel mondial, în pofida unor probleme tehnice ale aplicației mobile și ale site-urilor, care i-au împiedicat pe unii clienți să plaseze comenzi, transmite Reuters.

Acțiunile companiei au crescut miercuri cu circa 0,5% și au atins un nivel record de 1.858,88 de dolari pe unitate, arată news.ro.

Cel mai mare retailer online din lume a anunțat că a înregistrat cele mai mari vânzări zilnice pentru gama de dispozitive Echo, care au fost susținute de discount-urile mari.

Cele mai bine vândute dispozitive au fost Fire TV Stick cu accesoriul Alexa Voice Remote și Echo Dot.

FOTO Murad deschide, cu 5 milioane euro, un cazinou integral live CITEȘTE ȘI FOTO Murad deschide, cu 5 milioane euro, un cazinou integral live

Evenimentul anual de marketing Prime Day al Amazon a început pe 16 iulie și a durat 36 de ore.

Problemele tehnice au durat cel puțin două ore și au fost amplificate probabil de cererea și volumul foarte mari, a spus Mark Mahaney, analist la RBC Capital Markets.

Retailerul a obținut probabil venituri de 1,5-2 miliarde de dolari în timpul Prime Day, iar valoarea brută a mărfurilor comercializate a depășit 3,5 miliarde de dolari, a arătat Mahaney.

Amazon a anunțat că a vândut în Statele Unite peste 1 milion de dispozitive smart pentru locuință.

Compania nu oferă cifre referitoare la vânzările totale de Prime Day, eveniment care este accesibil numai membrilor serviciului pe bază de abonament Prime din 17 țări, în creștere de la 13 țări anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
vanzari
retail