Alin Tapalagă este din nou Director General al Porsche Inter Auto, după 7 ani petrecuți la VW Columbia și Malaezia

Alin Tapalagă este din nou Director General al Porsche Inter Auto, după 7 ani petrecuți la VW Columbia și Malaezia
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 11 ian 2018

Porsche Inter Auto, compania care deține rețeaua de showroom-uri proprie a grupului VW, dar coordonează și importurile mărcilor Porsche, Bentley și Lamborghini, va fi condusă din nou de Alin Tapalagă, începând din această lună.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Directorul General al Porsche Inter Auto este, din această lună, Alin Tăpălagă, un manager care a mai condus compania până în 2011, alături de Dana Cortina, când a fost trimis de companie să conducă importatorul VW în Columbia și apoi în Malaezia. Alin Tăpălagă ia locul lui Peter Copetti, care pleacă, după patru ani de mandat, la Porsche Inter Auto Polonia.

”Cei patru ani petrecuți în cadrul Porsche Inter Auto România au reprezentat o experiență extraordinară pentru mine, un parcurs ascendent constant, care a valorificat excelent ritmul de creștere a pieței” a spus Peter Copetti. Sub managementul său, Porsche Inter Auto a avut o evoluție foarte bună în ultimii patru ani. Pe piața de automobile noi, unde numărul de unități vândute anual a crescut de la 66.000 în 2013 la 135.000 în 2017, vânzările companiei au înregistrat o creștere de peste 90%.

”Sunt onorat că rezultatele din România îmi aduc acum o nouă provocare pe o piață considerabil mai mare și sunt bucuros că las în urmă o organizație performantă, capabilă în continuare să crească într-un ritm alert,” a spus Peter Copetti. ”Plec din Porsche Inter Auto România cu respect față de țară, de oameni și în special față de colegii mei care mi-au acordat încredere și susținere din prima zi de mandat până în ultima.”

Scădere abruptă a înmatriculărilor în decembrie, cu 25%, la mașini noi. Importurile de mașini second-hand au depășit 500.000 de unități CITEȘTE ȘI Scădere abruptă a înmatriculărilor în decembrie, cu 25%, la mașini noi. Importurile de mașini second-hand au depășit 500.000 de unități

Noul Director General al PIA România, Alin Tapalagă, lucrează în Porsche Inter Auto România încă din anul 1998. El a mai condus compania din momentul în care aceasta s-a desprins din Porsche România, pentru a coordona doar vânzările prin cele 5 showroom-uri, el împărțind funcția cu Dana Cortina, care a ajuns între timp în Spania, unde conduce rețeaua de delaeri VW.

Alin Tapalagă a fost chemat în 2011 de către Porsche Holding Salzburg să deschidă operațiunile pe continentul sud-american, în Columbia. Activitatea din Columbia a început cu importatorul Volkswagen, ulterior compania preluând importul și distribuția pentru toate mărcile grupului, inclusiv pentru camioanele și autobuzele VW și MAN.

De la începutul anului 2016, Alin Tapalagă a preluat ca Managing Director activitatea Volkswagen Passenger Cars Malaezia. În Malaezia, grupul Volkswagen AG deține unități de producție proprii, inclusiv o fabrică de asamblare. ”Experiența a fost unică, datorită complexității, având în vedere că, pe lângă import și distribuție, aveam și producție locală. O piață auto mare, de 600.000 de unități pe an, extrem de agresivă, dar și foarte ofertantă,” spune Alin Tapalaga.

”Pe continentele american și asiatic am acumulat o experiență vastă, în special datorită modelului de business total diferit față de Europa. Trăind și lucrând departe de țară, am devenit un român mult mai bun”, a spus Alin Tapalagă. ”Cu cât te depărtezi mai mult de țară, cu atât mai importante devin rădăcinile tale, iar experiența de afară poate fi cel mai bine fructificată în țara natală. Pentru a pune în valoare mărci europene pe aceste două piețe, era necesar un efort deosebit, dus la excelență, în ceea ce privește customer experience. În România, avem un mare avantaj, avem mărci puternice și recunoscute, așa încât obiectivul meu personal este să crestem substanțial calitatea serviciilor.”

Porsche Inter Auto România face parte din Porsche Inter Auto GmbH & Co KG, rețeaua globală de retail a Holdingului Porsche din Salzburg. Rețeaua Porsche Inter Auto România comercializează, prin intermediul celor cinci centre auto din București și Timișoara, automobile Volkswagen, Skoda, Audi și SEAT. 

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche inter auto
alin tapalaga
dealeri vw