BMW a anunțat oficial că a cumpărat pachetul deținut de Sixt în cadrul DriveNow

BMW a anunțat oficial că a cumpărat pachetul deținut de Sixt în cadrul DriveNow
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 30 ian 2018

BMW a anunțat cumpărarea pachetului deținut de Sixt în cadrul DriveNow, compania de car sharing înființată în urmă cu șapte ani. Informațiile neoficiale vorbesc despre o fuziune cu Car2Go a celor de la Daimler.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

BMW Group a anunțat că a cumpărat participația pe care Sixt SE o avea la DriveNow, dar păstrează cunoscuta companie de rent-a-car drept principal partener. Informația vine în contextul mai multor zvonuri privind unele negocieri ale BMW și Damiler de a pune laolaltă afacerile de tip car-sharing, pentru o mai bună eficiență. BMW a înființat în 2011 DriveNow împreună cu Sixt, iar astăzi are activități în 13 orașe europene, cu peste 1 milion de clienți anual.

„Prin această decizie, principalul furnizor de mobilitate premium din lume oferă clienților soluții de mobilitate sustenabile și eficiente ce dintr-o singură sursă. Domeniul cu creștere rapidă al serviciilor de mobilitate este unul din pilonii strategiei corporate NUMBER ONE > NEXT a BMW Group” se arată în comunicatul oficial. BMW a investit până acum în alte două servicii de mobilitate, ParkNowși ChargeNow. Același comunicat arată că „Achiziția participației deținută de Sixt este, prin urmare, următorul pas logic în această strategie, după achiziționarea Parkmobile LLC la începutul lunii ianuarie a acestui an, o mutare care transformă BMW Group în cel mai important furnizor de soluții digitale de parcare din lume.”

Opel atacă una dintre piețele importante ale Dacia, Maroc, unde vrea să atragă 5% din clienți CITEȘTE ȘI Opel atacă una dintre piețele importante ale Dacia, Maroc, unde vrea să atragă 5% din clienți

Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG a declarat că "obiectivul nostru este ca până în 2025 să ajungem la 100 de milioane de clienți pentru serviciile noastre de mobilitate premium. Cu DriveNow, ca subsidiară deținută integral, avem la dispoziție toate opțiunile pentru dezvoltare strategică continuă a serviciilor noastre. Experiența noastră cu serviciile de mobilitate susține dezvoltarea noastră în ceea ce privește condusul autonom, flotele electrificate și conectate".

Independent de achiziția participației deținută de Sixt la DriveNow, BMW Group și Sixt vor continua parteneriatul prin livrarea de automobile BMW și MINI pentru flota Sixt.

DriveNow folosește peste 6.000 de automobile premium ale mărcilor BMW și MINI, inclusiv modelul electric BMW i3.

"În 2017, clienții noștri au condus peste opt milioane de kilometri cu flota electrică DriveNow - acest lucru reprezintă înconjurul globului de peste 200 de ori în regim electric", a declarat directorul executiv DriveNow, Sebastian Hofelich.

În urmă cu doar câteva zile, presa germană a publicat o informație care avea la bază surse din interiorul companiilor implicate, potrivit căreia cei doi constructori de autoturisme premium rivali, Mercedes-Benz, parte a Daimler, și BMW, sunt aproape de încheierea unui acord pentru ca serviciile de car-sharing, Car2Go și DriveNow, să fuzioneze într-o singură companie. Afacerea ar urma să fie independentă, iar cele două companii să fie acționari cu participații egale. Aplicația ParkNow dezvoltată de BWM ar urma să devină parte a serviciului, iar numele celor două servicii să fie utlizate în continuare, fiecare în orașele în care funcționează.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
drivenow
car-sharing