BMW accelerează producția de componente pentru mașinile electrificate, din cauza cererii mari

BMW accelerează producția de componente pentru mașinile electrificate, din cauza cererii mari
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 feb 2020

BMW Group anunță că accelerează producția de componente pentru propulsia electrică la uzina din Dingolfing, prin creșterea capacității de producție și creșterea numărului de angajați.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Constructorul german BMW spune că cererea tot mai mare de automobile electrificate va genera un necesar crescut de module necesare pentru producția bateriilor de înaltă tensiune, astfel că producția se va dubla în acest an față de anul trecut. Cei de la BMW mai spun că numărul de motoare electrice necesare va crește și el semnificativ.

Michael Nikolaides, director de producție a motoarelor și sistemelor de propulsie electrice în cadrul BMW Group, a declarat: "Pornim o extindere masivă a Centrului de Competență pentru Producția Trenurilor Rulare Electrice de la Dingolfing: de la 8.000 de metri pătrați, cât acoperă în prezent, la 80.000 de metri pătrați în viitor. Acesta este locul unde producem componente de trenuri de rulare pentru modelele noastre integral sau parțial electrice. Până la finalul anului, vom mări numărul angajaților în această secție de la 600 la peste 1.400". Pe termen mediu, până la 2.000 de angajați vor lucra la motoare electrice, module de baterii și baterii de înaltă tensiune la Dingolfing.

Compania bavareză recrutează în acest moment angajați calificați, atât din uzinele BMW Group, cât și din afara companiei.

Grupul a lansat în ultima perioadă mai multe mașini plug-in hybrid BMW 330e, BMW X5 xDrive45e și BMW X3 xDrive30e, împreună cu modelul full electric MINI Cooper SE, astfel că numărul de mașini electrificate a ajuns la 12. În 2020, acestora li se vor adăuga BMW X1 plug-in hybrid și modelul full electric BMW iX3.

BMW Group își propune să extindă gama sa de automobile electrificate la 25 de modele în 2023 - peste jumătate dintre acestea fiind complet electrice. Un sfert din automobilele BMW Group livrate în Europa sunt de așteptat să fie electrificate în 2021; acest procent va atinge o treime în 2025 și jumătate în 2030.

Din acest motiv, vânzările de astfel de mașini cresc, iar cererea de motoare electrice și baterii presează deja uzina din Dingolfing, care livrează componente către alte uzine. "Nu alimentăm doar uzina auto de aici din Dingolfing; livrăm baterii și motoare electrice și către majoritatea fabricilor noastre auto din lumea întreagă", spune Nikolaides. În cursul acestui an va începe producția celei de-a cincea generații a motoarelor electrice și a bateriilor. În zonele din jurul Dingolfing BMW caută o locație pentru noul centru de aprovizionare a Centrului de Competență pentru Producția Trenurilor de Rulare Electrice, o platformă logistică ce ar urma să fie construită în următorii ani.

VIDEO Un automobil Nissan Leaf fără șofer a parcurs 370 km pe șosele normale, în plin trafic, în Marea Britanie CITEȘTE ȘI VIDEO Un automobil Nissan Leaf fără șofer a parcurs 370 km pe șosele normale, în plin trafic, în Marea Britanie

Uzina din Dingolfing este una dintre cele 31 de locații de producție pe care BMW Group le are la nivel global. În fiecare zi, aproximativ 1.500 de automobile BMW Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7 și Seria 8 părăsesc linia de asamblare. În 2018, uzina a produs aproape 330.000 de automobile. În prezent, uzina din Dingolfing are o forță de muncă de aproximativ 18.000 de angajați și 800 de stagiari.

Pe lângă producția principală de automobile, componentele auto, precum scaune și piese presate, și cele pentru șasiu și tren de rulare sunt și ele produse la uzina BMW Group din Dingolfing. Aceeași uzină furnizează locației de producție din Leipzig componentele principale pentru modelele BMW i, precum baterii de înaltă tensiune, transmisii electrice și structuri Drive. În plus, la Dingolfing se produc acumulatorii de înaltă tensiune și motoarele electrice pentru modelele hybrid plug-in ale BMW Group.

De asemenea, locația face caroserii brute pentru toate modelele Rolls-Royce. "Dynamic Centre", un punct de tranzit și spațiu de stocare de mari dimensiuni, furnizează organizației retail BMW și MINI din lumea întreagă piese și accesorii originale.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
productie masini electrice
uzina bmw dingolfing
i3
angajari bmw