BMW Group a ieșit din pandemie cu livrări-record. „Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. ”

BMW Group a ieșit din pandemie cu livrări-record. „Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. ”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 apr 2021

Revenirea din pandemie se anunță rapidă pentru companiile auto. BMW Group a înregistrat o creștere de 33,5% a livrărilor, cu rezultate foarte bune pe aproape toate piețele.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cele trei mărci ale grupului BMW au reușit să vândă 636.606 automobile (cu 33,5% în plus față de 2020) în intervalul ianuarie – martie, atingând astfel un nivel record pentru acest interval.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

"Ne-am continuat ritmul de creștere în primul trimestru al acestui an, vânzând mai multe automobile decât oricând în această perioadă. Acest maxim istoric al vânzărilor subliniază obiectivele noastre ambițioase de creștere pentru întregul an", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG, responsabil pentru clienți, mărci și vânzări. Șeful BMW spune că s-a înregistrat o creștere puternică pentru automobilele electrificate, astfel că ținta de 100.000 de vehicule complet electrice, livrate în 2021, a fost confirmată.

Rezultate România

Pe piața locală, în România, BMW a reușit o evoluție pozitivă, pe o piață în scădere, cu un total de 954 înmatriculări, reprezentând un plus de 14,5% față de anul precedent. MINI a realizat 66 de înmatriculări în primul trimestru, ceea ce reprezintă o scădere de 29,8%, dar baza mare de comenzi din primele luni, va întări poziția mărcii în piață. BMW Motorrad a avut de asemenea o perfromanță excelentă, cu 166 vânzări, ceea ce reprezintă un plus de 38% față de aceeași perioadă din 2020.

Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania

„Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. Cu BMW suntem pe primul loc pe segmentul premium și suntem al 8-lea brand la nivelul întregii piețe, cu o cotă de piață record. Performanța arată că avem un portofoliu excelent de modele, echilibrând o gamă largă de automobile electrificate, electrice și hibrid plug-in, cu versiuni pe motorină și benzină foarte economice și curate. Ne îmbunătățim constant eforturile de electrificare și luăm deja comenzi pentru noul nostru model electric ofensiv: BMW iX3, BMW iX și BMW i4. MINI și BMW Motorrad au de asemenea toate perspectivele pentru o performanță excelentă în acest an”, a declarat Dr. Josef Reiter, Director General BMW Group România.

Prima companie care închiriază Dacia Spring a adus mașinile și le oferă la ... 5 euro pe zi CITEȘTE ȘI Prima companie care închiriază Dacia Spring a adus mașinile și le oferă la ... 5 euro pe zi

Rezultate mărci, la nivel global

Marca BMW a livrat 560.543 de automobile către clienți (+36,2%) în primul trimestru al acestui an, în centrul gamei aflându-se și de această dată modelele X (246.068 unități, +36,5%). Creșteri mari au înregistrat și Seria 5 (43,0%) și Seria 3 (43,6%).

Segmentul de automobile electrificate a înregistrat un volum de 70.207 unități, cu o creștere de 130%. BMW spune că și-a propus o țintă anuală de creștere de peste 50% în următorii 5 ani, pentru modelele full electric. Mai mult, în 2030, grupul și-a propus ca vehiculele propulsate de baterii să aajungă la o pondere de 50% din totalul vânzărilor grupului. Marca MINI urmează să atingă această țintă în 2027, iar cel mai târziu în 2030 să devină o marcă exclusiv electrică.

Vânzările MINI în primul trimestru a crescut la 74.683 de automobile, cu 16,2% în plus față de anul precedent. Și divizia de vehicule de performanță, M Gmbh, a raportat o creștere mare, 21%, la 37.896 unități.

Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală

Rolls Royce, marca de lux a grupului, a înregistrat un volum record, cel mai mare din istoria mărcii, cu 1.380 unități vândute, după o creștere de 61,8%. Divizia moto, BMW Motorrad, a reușit să livreze 42.592 de motociclete și scutere clienților în primele trei luni ale acestui an (+22,5%), de asemenea cel mai bun rezultat din istorie pentru primul trimestru.

BMW Group a ieșit din pandemie cu livrări-record. „Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. ”

Rezultate pe piețe globale

În China, cea mai importantă piață a grupului, compania a raportat cel mai bun trimestru din istorie, cu 229.748 unități, depășind livrările din primul trimestru din 2019. În SUA, BMW Group a crescut cu 20,1% în primele trei luni ale acestui an, la un total de 77.718 automobile BMW și MINI livrate clienților. În Europa, în ciuda impactului pandemiei de coronavirus asupra comerțului cu amănuntul, vânzările totale de BMW și MINI au crescut cu 8,3%, la 238.761 de automobile.

BMW Group a ieșit din pandemie cu livrări-record. „Într-o perioadă deosebit de dificilă avem o poziție puternică pe piața din România. ”

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
record vanzari bmw
piata auto
livrari bmw