BMW Group a înregistrat în 2017 cel mai bun an de când se află în România

BMW Group a înregistrat în 2017 cel mai bun an de când se află în România
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 29 ian 2018

BMW Group, cu cele două mărci, BMW și MINI, împreună cu divizia de motociclete Motorrad, a cumulat vânzări record de când BMW Group se află în România, iar marca BMW singură a înregistrat al treilea rezultat anual din istoria locală.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

BMW, MINI și Motorrad au vândut în 2017 un număr de 2932 de vehicule în România, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piața noastră, marca BMW având un total de livrări de 2616 automobile, al treilea din istorie, în ușoară scădere față de anul trecut (2675 unități în 2016).

BMW România se laudă și cu o poziție de invidiat, cu modelul i3 în poziția de cel mai vândut automobil electric din România, cu aproximativ 30% cotă de piață. În total au fost livrate, în 2017, 118 modele BMW i3, ceea ce reprezintă o creștere de mai bine de două ori față de anul precedent.

„Avem o dezvoltare constantă și stabilă. Este remarcabilă deschiderea partenerilor locali, care cred în mărcile noastre și investesc constant. Am început, în același timp, cea mai puternică ofensivă de produse din istoria BMW Group. La nivel local investim în dezvoltarea de produse și servicii care să susțină portofoliul de modele. Suntem, în același timp, marca numărul 1 în ceea ce privește electromobilitatea în România – 1 din 3 automobile electrificate vândute în 2017 aparține BMW Group, BMW i3 este cel mai vândut model electric de pe piață, iar noi suntem preocupați activ să dezvoltăm piața de automobile electrice, inclusiv cu dezvoltarea de stații noi de încărcare”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Cel mai de succes model al mărcii rămâne BMW X5 cu 387 modele livrate (2016: -18.5%, 475), urmat de BMW X1 cu 346 unități (2016: +15%, 301), BMW X3 cu 343 (2016:+12.8%, 304) și BMW Seria 5 cu 372 unități (2016: +19.8%, 327). În total, 58% din vânzările din anul precedent au fost modele ale familiei X și 90% au fost echipate cu sistemul de tracțiune integrală BMW xDrive. Acesta asigură un nivel crescut de siguranță în condiții de aderență dificilă fără a afecta agilitatea și experiența dinamică pentru care marca germană este renumită.

VIDEO & FOTO BMW Serie 8 Coupe, testat sub camuflaj înainte de lansarea pe piață, pe un circuit din Italia CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO BMW Serie 8 Coupe, testat sub camuflaj înainte de lansarea pe piață, pe un circuit din Italia

BMW rămâne foarte apreciat în România pentru propulsoarele diesel, 91% din modelele livrate în 2017 fiind alimentate cu motorină. De altfel, BMW este singurul constructor pe piață care oferă două catalizatoare pe aproape toate modelele sale, dintre care unul SCR (cu AdBlue) pentru a obține un nivel al emisiilor deosebit de redus.

Gama de modele electrificate a avut și ea rezultate bune. În total 4 BMW i8, 16 BMW Seria 2 225xe iPerformance, 15 BMW X5 40e iPerfromance, 12 MINI Cooper SE Countryman, 4 BMW Seria 3 330e iPerformance, 4 BMW Seria 5 530e iPerformance și 2 BMW Seria 7 740e iPerformance au ajuns la clienții din România.

„Credem că dieselul rămâne foarte relevant, mai ales în contextul reducerii emisiilor de CO2. Motorizările pe motorină rămân cea mai interesantă soluție pentru cei care vor să acopere distanțe lungi. Versiunile plug-in hybrid completează oferta noastră și sunt soluția ideală pentru cei care fac drumuri în special în oraș, unde pot merge numai electric, dar vor să poată parcurge oricând distanțe mari, fără nici o limitare de autonomie”, spune Wolfgang Schulz.

Modelele de performanță, BMW M și BMW M Performance, au înregistrat un total de 124 de exemplare livrate, din care 34 BMW M.

Marca MINI a înregistrat un record absolut, cu 323 livrări (2016:+ 46,8%, 220), în 2017, dintre care se remarcă o livrare neobișnuită, 135 automobile MINI, cumpărate de o companie.

A fost un an-record și pentru BMW Motorrad, cu un total 268 livrări (2016: +28.2%, 209). Cele mai importante modele ale mărcii rămân BMW R1200 GS Adventure și BMW R1200 GS, care au beneficiat și de o actualizare importantă la începutul anului.

Un element principal care a susținut vânzările mărcii a fost programul Financial Services pentru toate mărcile BMW Group, oferit prin partenerul Unicredit Leasing. În total, aproximativ 3 din 4 modele vândute în leasing au fost finanțate prin Financial Services. BMW Select, programul cu valoare reziduală garantată, a crescut de la aproximativ 2% în 2016, la 9% pentru întregul an 2017. De asemenea, serviciile de finanțare apărute pentru prima oară în România, oferă un program complet de finanțare în condiții similare ca cele pentru automobile: avans redus până la 20%, valoare reziduală de până la 50%, dobândă de 3,99% pentru Euro sau 4,99% pentru Lei sau 0% Lei sau Euro pentru finanțare pe 12 luni și rată Casco de până la 4,4%.

Potrivit datelor BMW, și rețeaua de dealeri a cunoscut o dezvoltare importantă, continuând ritmul de un centru auto complet deschis în fiecare an. 2017 a marcat inaugurarea BMW XCars Târgu Mureș. Alături de acesta, dealerii deja existenți au realizat investiții importante – 4 agenți noi BMW i au fost deschiși în București (Auto Cobălcescu), Ploiești (Proleasing), Cluj (Auto-Translivania) și Timișoara (Banat Car), în timp ce doi dealeri au obținut certificarea oficială BMW M – Auto Cobălcescu în București și APAN Motors în Brăila.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
bmw romania
piata auto
rezultate bmw