CFR Marfă rămâne pe pierderi și în acest an, din cauza scăderii volumului de transport, dar își crește veniturile cu 7%

CFR Marfă rămâne pe pierderi și în acest an, din cauza scăderii volumului de transport, dar își crește veniturile cu 7%
Profit.ro
Profit.ro
scris 10 mai 2019

CFR Marfă estimează pierderi de 100,5 milioane lei în acest an, din cauza scăderii volumului de transport marfă, la venituri totale de 811,2 milioane lei, potrivit proiectului privind bugetul de venituri și cheltuieli al companiei, publicat în dezbatere de Ministerul Transporturilor, acționarul majoritar al societății.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Deși societatea programează creșterea veniturilor totale cu 7,53% și a cheltuielilor totale cu 0,73%, la finele anului 2019 este prevăzută o pierdere de 100,5 milioane lei, redusă cu 50,21 milioane lei față de cea preliminată pe anul 2018 (150,71 milioane lei). Pierderea provine, în principal, din scăderea volumului de transport marfă, respectiv scăderea cu 53% a veniturilor din traficul de cărbune energetic, care reprezintă 56% din veniturile societății”, arată proiectul.

Cheltuielile totale au fost estimate la 911,7 milioane lei, în timp ce cheltuielile de natură salarială au fost stabilite la 323,54 milioane lei, scrie News.ro.

La presiunea lui Trump, General Motors negociază vânzarea unei fabrici din Ohio pe care intenționa să o închidă CITEȘTE ȘI La presiunea lui Trump, General Motors negociază vânzarea unei fabrici din Ohio pe care intenționa să o închidă

”Cheltuielile de natură salarială au fost majorate ca urmare a: majorării salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată; reîntregirii acestora, pentru întregul an 2019, determinate ca urmare a acordării unor creșteri salariale în anul 2018; câștigul mediu brut lunar pe salariat nu depășește 80% din indicele de creștere a productivității muncii”, arată nota de fundamentare a proiectului.

Cheltuielile cu investițiile au fost planificate la 81 milioane lei.

Plățile restante sunt reduse față de cele înregistrate în anul 2018 cu 30%, la 619,49 milioane lei.

De asemenea, societatea își reduce numărul mediu de personal la nivelul celui realizat în anul 2018, la aproape 5.800 de salariați.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr marfă
ministerul transporturilor