CFR SA a dat în exploatare un fir modernizat pe traseu feroviar nou-construit între Sighișoara și Daneș

CFR SA a dat în exploatare un fir modernizat pe traseu feroviar nou-construit între Sighișoara și Daneș
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 iul 2018

Compania care administrează rețeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunțat miercuri că circulația feroviară între Sighișoara și Daneș se va desfășura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de stații Sighișoara – Ațel.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Tronsonul cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighișoara și Daneș, 2 podețe și pasajul superior peste DN 13, scrie News.ro.

Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.

Număr record de întârzieri ale zborurilor din România. TOP-ul este condus de Tarom, Ryanair și Blue Air CITEȘTE ȘI Număr record de întârzieri ale zborurilor din România. TOP-ul este condus de Tarom, Ryanair și Blue Air

”Lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighișoara și Daneș, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighișoara, în lungime de 401 m și Tunelul Daneș, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighișoara – Ațel”, se arată în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr sa