Citroen, marcă a grupului Stellantis, a anunțat scoaterea din fabricație a modelului său C4 Grand SpaceTourer, marcând finalul monovolumelor care întruchipează imaginea de familie a mărcii, acum umbrită de SUV-uri, transmite Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
”Deoarece aspirațiile clienților au evoluat, expresia modernității și îmbunătățirii este astăzi purtată de alte forme, modul de gândire a mobilității se schimbă, așa că C4 Grand SpaceTourer se înclină acum”, a spus marca într-un comunicat.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Nu suntem încă într-un moment de panică. Investitorii arată încredere în piețele bursiereÎn Franța, vânzările de monovolume au scăzut aproape la zero în primul trimestru, deoarece SUV-urile au câștigat partea leului, cu o pondere de 46% din înmatriculările de mașini noi, concurând cu sedanuri tradiționale care aduc 47% din vânzări, scrie News.ro.
Producția de vehicule C4 Grand SpaceTourer de la uzina situată în Vigo, Spania, se va opri la începutul lunii iulie, după ce vor fi livrate comenzile curente, a adăugat Stellantis într-un comunicat de presă.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Este posibil să avem fluctuații considerabile pe piața criptomonedelor în perioada următoareCitroen, care păstrează două modele de monovolume electrice în catalogul său, plănuiește să se concentreze pe SUV-ul său C5 Aircross și sedanul său mare C5X.
În 30 de ani, marca a vândut aproape 4,5 milioane de monovolume în întreaga lume, alimentate de Evasion din 1994, C8 din 2002 și, cel mai important, Xsara și C4 Picasso după 1998, ale căror siluete rotunjite și design familial au atras interesul clienților.