Clienții KLM din întreaga lume vor putea primi informații despre zboruri prin intermediul aplicației WhatsApp

Clienții KLM din întreaga lume vor putea primi informații despre zboruri prin intermediul aplicației WhatsApp
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 sep 2017

KLM oferă clienților săi informații despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor și răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicației oficiale WhatsApp Business, în cadrul unui program pilot. Aplicația a fost pusă în funcțiune în câteva țări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Prin contul de WhatsApp vor putea fi oferite informații despre zboruri. Clienții pot, de asemenea, să contacteze direct agenții KLM, 24/7, prin intermediul aplicației. Serviciul este disponibil clienților care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com și aleg opțiunea de a primi informații prin intermediul WhatsApp, scrie News.ro.

Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client și de KLM. Clienții pot recunoaște cu ușurință conturile verificate, utilizând aplicația oficială WhatsApp Business. Aceștia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.

VIDEO Renault va prezenta la salonul auto din Frankfurt modelul Simbioz, un nou concept-car electric și autonom CITEȘTE ȘI VIDEO Renault va prezenta la salonul auto din Frankfurt modelul Simbioz, un nou concept-car electric și autonom

KLM are peste 25 de milioane de fani și urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primește peste 100.000 de mențiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund personal mai mult de 250 de agenți.

Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat și KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienților săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză și coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană.

KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienților săi opțiunea de a primi documente de zbor și actualizări prin Messenger, Twitter și WeChat.

Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană care și-a păstrat numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM.

viewscnt
Afla mai multe despre
klm
whatsapp