CNAIR deschide azi oficial circulația pe 4 benzi pe sectorul de Centură dintre A1 și DN7, dar fără ca lucrările să fie terminate

CNAIR deschide azi oficial circulația pe 4 benzi pe sectorul de Centură dintre A1 și DN7, dar fără ca lucrările să fie terminate
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 1 sep 2017

CNAIR a anunțat că pe sectorul de drum dintre A1 și DN7, al Centurii București, se poate circula începând de la 1 septembrie pe 4 benzi. Șoseaua a stat pentru multă vreme într-un stadiu de finalizare de 80 – 90%, lucrările fiind întrerupte în repetate rânduri de ultimele guverne din caza neplății facturilor către constructori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Dan Timotin, Country Sales Manager, Coca-Cola HBC : Am avut o vară excepțională CITEȘTE ȘI Dan Timotin, Country Sales Manager, Coca-Cola HBC : Am avut o vară excepțională

Potrivit CNAIR, lărgirea Centurii București pe acest sector la 4 benzi a costat 100 milioane de lei, la care se adaugă TVA. Guvernul care a demarat lucrările a fost Guvernul Ponta, în mai 2013, oprindu-le apoi în mai multe rânduri.

În ciuda anunțului oficial, însoțit și de o postare pe Facebook a ministrului Răzvan Cuc, lucrările pe sectorul respectiv nu sunt încheiate, existând încă o porțiune la care mai sunt de efectuat o serie de lucrări. CNAIR spune că este vorba despre 400 de metri de șosea, care va fi finalizată în octombrie.

OMV Petrom a scumpit benzina și motorina cu 5 bani pe litru. Efect al majorării accizelor sau al cotațiilor internaționale afectate de uraganul Harvey? CITEȘTE ȘI OMV Petrom a scumpit benzina și motorina cu 5 bani pe litru. Efect al majorării accizelor sau al cotațiilor internaționale afectate de uraganul Harvey?

Centura București a fost modernizată la 4 benzi doar pe o porțiune redusă din totalul său, respectiv între DN2 și DN7, într-o primă fază, și acum cei 7,5 km, între DN7 și A1. Pentru a fi completată jumătatea de nord a Centurii, este nevoie de modernizarea sectorului dintre A2 și D2, care a fost scos la licitație în acest an, fără ca să fie anunțat cțâștigătorul. Acest sector a mai fost licitat, construcțiile au fost demarate, însă compania câștigătoare și-a declarat falimentul.

viewscnt
Afla mai multe despre
centura bucurești
cnair