Transportatorii atrag atenția asupra faptului că anumite categorii de service-uri auto din România apelează la practici incorecte prin tarife foarte mari și prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata mașinilor de schimb date spre folosință șoferilor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
"Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori șoferul păgubit nu beneficiază de mașină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În același timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la prețuri corecte. Atragem atenția, însă, că există riscul ca, din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piața asigurărilor obligatorii să fie afectați printr-o eventuală creștere a tarifelor', susține Vasile Ștefănescu, președintele COTAR, potrivit Agerpres.
CITEȘTE ȘI Schimbare de strategii în România: Noi tarife atât la Uber, cât și la TaxifyUnele service-uri auto încearcă să obțină un profit incorect, prin tarife foarte mari și prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata mașinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosință a autovehiculului avariat.