Fiat Chrysler și Renault ar deveni, prin fuziune, al patrulea constructor global, după cifra de afaceri

Fiat Chrysler și Renault ar deveni, prin fuziune, al patrulea constructor global, după cifra de afaceri
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 29 mai 2019

FCA și Renault Group vor deveni, în cazul în care vor fuziona, al patrulea cel mai mare producător de autovehicule din lume, după venituri, după cum arată datele anunțate de companii pentru trimestrul 1 din 2019.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Fiat Chrysler și Renault discută în această perioadă o propunere făcută de FCA celor de la Renault de fuziune a celor două companii, cu o distribuție egală a acțiunilor, 50-50. Conform veniturilor încasate, FCA-Renault ar depăși Ford, după cifra de afaceri, așa cum arată bilanțurile trimestriale ale acestor companii în primul trimestru.

În prezent, cea mai mare companie după venituri este Toyota, cu 62,2 miliarde euro, urmată de Volkswagen Group, cu 60 miliarde euro. Pe locul al treilea se află Daimler,cu aproximativ 40 de miliarde, apoi Ford, cu 36 miliarde euro.

Renault a înregistrat venituri, în primele trei luni din acest an, de 12,5 miliarde euro (din care aproximativ 500 milioane euro au fost venituri Dacia), iar Fiat Chrysler - 24,5 miliarde euro. Însumate, cele două au generat o cifră de afaceri de 37 miliarde euro, depășind astfel, cu 1 miliard, încasările Ford.

Schimbare avansată la proprietarul Dacia. Fiat Chrysler confirmă că a propus Renault să fuzioneze. Noua companie ar deveni al 3-lea cel mai mare producător de autovehicule la nivel global CITEȘTE ȘI Schimbare avansată la proprietarul Dacia. Fiat Chrysler confirmă că a propus Renault să fuzioneze. Noua companie ar deveni al 3-lea cel mai mare producător de autovehicule la nivel global

După cum a calculat Jato Dynamics, cele mai mari 28 de companii din industria auto au generat în primul trimestru al anului 2019 venituri de 448,6 miliarde euro, echivalent a 7,01 miliarde euro pe ziua de lucru sau 876 milioane de euro pe ora de lucru.

Cele mai mari profituri au fost obținute în trimestrul 1 de Toyota, VW Group și Daimler, în timp ce Mahindra, Ferrari și Mitsubishi au avut cele mai mari marje ale profitului. 

viewscnt
Afla mai multe despre
fiat chrysler
fca
fca fuziune renault