FOTO Campanie „Cumpărați local”: BMW și Mercedes-Benz își prezintă mașinile reciproc, în vitrinele din Munchen

FOTO Campanie „Cumpărați local”: BMW și Mercedes-Benz își prezintă mașinile reciproc, în vitrinele din Munchen
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 11 dec 2020

BMW și Mercedes au ales o cale inedită de a-și promova produsele și de a atrage atenția asupra campaniei „Cumpărați local”, care are ca scop sprijinirea companiilor locale. Astfel, Mercedes a expus la sediul său un BMW, iar BMW a prezentat un Mercedes-Benz în clădirea BMW Welt.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
2,3 milioane de euro economisiți ca urmare a integrării tehnologiilor IT pentru optimizarea proceselor logistice CITEȘTE ȘI 2,3 milioane de euro economisiți ca urmare a integrării tehnologiilor IT pentru optimizarea proceselor logistice

Cât de șocant poate fi să vezi noul BMW iX, cel mai nou produs al bavarezilor, într-o vitrină Mercedes-Benz? Așa s-au gândit și cele două companii: că va atrage atenția. Intenția este să promoveze campania „Cumpărați local”, prin care germanii sunt încurajați să cumpere produse ale companiilor din regiunea Munchen. Aici, în orașul în care își are sediul central BMW, în clădirea simbol BMW Welt se află expus cel mai nou produs al Mercedes-Benz, EQC 400, alături de celelalte modele ale BMW, în decorul de Crăciun. În apropiere, la sediul Mercedes-Benz din Munchen, un calendar Advent de mari dimensiuni are într-unul din spații un BMW iX, SUV-ul electric prezentat recent de BMW.

„Motivul schimbului de automobile (...) este dorința comună de a sprijini companiile locale din München în vremuri deosebit de dificile și un semnal de solidaritate în capitala bavareză”, transmit cele două companii.

La Mercedes, calendarul Advent realizat în spatele fațadei este folosit în fiecare an asemeni unui calendar de Crăciun, în spatele celor 24 de ferestre fiind amplasate, de obicei, automobile Mercedes. Anul acesta, cei de la Daimler au invitat firme din Munchen să-și prezinte produsele, pentru a le sprijini. Motto-ul campaniei este „Wir halten zamm“ („Rezistăm împreună” în dialectul bavarez) - un obiectiv pe care producătorul de automobile BMW cu sediul la München îl împarte de mai bine de 100 de ani cu sucursala Mercedes-Benz München. Cei doi constructori auto au venit anul acesta cu ideea de a face ceva pentru a sensibiliza spiritul comunității locale. Astfel, modelul full electric BMW iX3 a ajuns în spatele celei de-a zecea "ușițe" a calendarului Advent al filialei Mercedes-Benz München. În schimb, un Mercedes Benz EQC 400 va fi un oaspete în BMW Welt, în luminile duminicilor de Advent, la fiecare oră exactă.

ULTIMA ORĂ FOTO & VIDEO Dacia Spring a sosit în România. Primele impresii din interiorul primului automobil electric Dacia CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO & VIDEO Dacia Spring a sosit în România. Primele impresii din interiorul primului automobil electric Dacia

"În situația actuală, coeziunea este mai importantă ca niciodată. Prin urmare, suntem încântați că BMW iX3 și-a găsit un loc în calendarul Advent al sucursalei Mercedes-Benz din München și salutăm cu căldură Mercedes-Benz EQC 400 ca invitat la BMW Welt", declară Helmut Käs, directorul BMW Welt. "Cu acest schimb de automobile surprinzător, vrem să încurajăm oamenii să facă o pauză și să reflecte, să semnaleze solidaritatea și să direcționeze atenția vizitatorilor noștri asupra inițiativei de a sprijini companiile locale și regionale."

FOTO Campanie „Cumpărați local”: BMW și Mercedes-Benz își prezintă mașinile reciproc, în vitrinele din Munchen

"În acest an extraordinar, este mai important ca niciodată să rămânem împreună ca societate. De aceea, anul acesta dedicăm emblematicul nostru calendar de Advent inițiativei «Cumpără local» a orașului München și astfel dăm un exemplu de solidaritate reciprocă și de angajament local în oraș", spune Ulrich Kowalewski, director de vânzări Mercedes-Benz Cars & Van pentru Bavaria. "Suntem deosebit de încântați că am reușit să implementăm ideea într-un dialog spontan cu colegii noștri de la BMW pentru a ajuta campania să atragă o atenție suplimentară printr-o cooperare de dinainte de Crăciun. Spunem «Bun venit» BMW în filiala noastră din München și suntem încântați că putem fi oaspeți ai BMW Welt."

FOTO Campanie „Cumpărați local”: BMW și Mercedes-Benz își prezintă mașinile reciproc, în vitrinele din Munchen

Cele două celebre mărci auto vor reuși să transmită semnalul lor unui public numeros. Pe lângă calendarul Advent al sucursalei Mercedes-Benz din München trec zilnic aproximativ 180.000 de mașini pe strada Donnersbergerbrücke. De cealaltă parte, cu peste trei milioane de vizitatori anual, BMW Welt este unul dintre cele mai populare obiective turistice din München. În plus, campania se derulează și pe canalele de socializare ale BMW și Mercedes-Benz și promovează astfel regiunea.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
mercedes
ix
eqc
reclama bmw mercedes