FOTO Citroen C5 Aircross, 4 stele EuroNCAP, în cele mai dure teste din istorie

FOTO Citroen C5 Aircross, 4 stele EuroNCAP, în cele mai dure teste din istorie
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 11 apr 2019

Organizația independentă EuroNCAP a dat publicității cele mai recente teste de siguranță, în care au fost cuprinse doar două mașini: Citroen C5 Aircross și Range Rover Evoque. Modelul francez n-a rezistat condițiilor dure de testare impuse în acest an și a obținut doar 4 stele.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Două SUV-uri, ambele premium, au fost testate de EuroNCAP, în cea mai recentă serie, a doua din acest an. Din păcate, unul dintre acestea nu a reușit să treacă de dificilele condiții impuse de EuroNCAP. Citroen C5 Aircross a fost testat mai întâi cu echipamentele standard, așa cum se procedează cu toate mașinile.

Absența unui sistem radar pe tehnologia AEB a condus la un rezultat slab pentru protecția pietonilor. Din acest motiv, mașina a primit doar 4 stele. Cei de la EuroNCAP au făcut un compromis și au testat mașina și cu pachetul Safety+ , care a condus la un rezultat foarte bun, de 5 stele.

În total, Citroen C5 Aircross a obținut 87% pentru ocupanții adulți (locurile din față), 86% pentru copii, 58% pentru pietoni/cicliști și 75% pentru siguranța activă (asistență). Retestată cu Safety+ Pack, rezultatele s-au îmbunătățit la 89% pentru Adulți, 67% pentr pietoni și 82% pentru asistență.

Contraste pe piața auto: Înmatriculările Dacia au crescut cu 50%, cele ale VW au scăzut cu 20%. Piața urcă vertiginos către nivelurile de acum 10 ani CITEȘTE ȘI Contraste pe piața auto: Înmatriculările Dacia au crescut cu 50%, cele ale VW au scăzut cu 20%. Piața urcă vertiginos către nivelurile de acum 10 ani

Al doilea model testat a fost Range Rover Evoque, un SUV mult mai scump decât C5, care este considerat de specialiștii de la EuroNCAP complet nou sub caroserie, chiar dacă arată la fel ca generația anterioară. „În termeni de siguranță, progresul făcut este în special în zona protecției utilizatorilor vulnerabili, cu adopția capotei active și AEB pentru pietoni și cicliști”, spune descrierea EuroNCAP.

Rezultatele Range Rover Evoque au fost impresionante: 94% pentru adulții de pe scaunele din față, 87% pentru copii, 72% pentru pietoni și cicliști și 73% pentru siguranța asistată.

Ambele modele au fost echipate cu motoare diesel, considerate best-seller pentru acestea, în ciuda tendinței de cădere a vânzărilor acestui tip de motoare.

FOTO Citroen C5 Aircross, 4 stele EuroNCAP, în cele mai dure teste din istorie

viewscnt
Afla mai multe despre
euroncap
citroen c5 aircross
range rover evoque