Din cauza condițiilor speciale induse de pandemia de coronavirus, Dacia a decis să prezinte mașinile clienților prin intermediul unor showroom-uri virtuale. Publicul poate urmări prezentările noilor mașini în transmisiuni live.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Dacia Logan și Sandero, a treia generație a celor două modele, precum și versiunea crossover Stepway, sunt vedetele unei serii de transmisiuni live pe youtube sau facebook, în cadrul evenimentului intitulat Showroom Virtual. Prezentările au debutat pe 2 decembrie, cu circa 10.000 de participanți prezenți la prima sesiune. Alte ședințe live au loc pe 3 și pe 4 decembrie, mașinile fiind amplasate într-un showroom amplasat în sediul central al Renault în România, Renault Bucharest Connected. Camerele video oferă detalii ale caroseriei sau din interior, lăsându-i pe cei interesați să simtă de la distanță cum este să stai la volanul noului Logan.
CITEȘTE ȘI Dacia Spring: primele 3.000 de exemplare au fost vândute, înainte să fie lansatăDacia a lansat în această toamnă generația a treia a modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway, care vor ajunge în showroom-urile din țară în această lună.