FOTO Mașinile care circulă în România îmbătrânesc foarte repede, comparativ cu alte țări din UE

FOTO Mașinile care circulă în România îmbătrânesc foarte repede, comparativ cu alte țări din UE
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 29 mar 2021

Acest fenomen se poate observa atunci când te uiți la o mașină second hand, recent adusă în țară chiar și cele care au peste 200.000 km la bord.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Majoritatea nu prezintă urme de la loviturile de pietre, vopseaua și lacul încă are luciu iar elementele chromate sunt încă în stare bună.

De ce se poate la ei și la noi nu?

În primul rând țările din care se aduc mașini frecvent, au străzi mult mai curate față de străzile din România. În timpul iernii, ei nu împrăștie pietriș amestecat cu sare și asta de ani mulți.

FOTO Mașinile care circulă în România îmbătrânesc foarte repede, comparativ cu alte țări din UE

Prin urmare, roțile mașinilor nu bombardează caroseriile celorlalte autovehicule aflate în mișcare așa cum se întâmplă la noi după ce trece tractorul din care au aruncat muncitorii câteva lopeți de nisip cu pietriș și puțină sare.

Al doilea factor care ajută la păstrarea mașinilor în stare bună pe termen lung este spuma activă de calitate care se folosește în spălătoriile din aceste țări. Suntem convinși că spuma activă folosită de ei, este mult mai de calitate, față de spuma folosită de multe spălătorii din România. Bine-înțeles că există și la noi spălătorii și saloane de detailing cu aceeași calitate, sau poate și mai bună, însă la alte costuri.

Ce putem face să păstrăm mașină în starea ei excepțională?

90% din degradarea masiniilor se poate preveni cu ajutorul foliilor de protecție. Denumite și Paint Protection Film sau prescurtat PPF.

Cele mai grave daune le pot provoca accidentele, însă foliile de protecție ajută chiar și în aceste cazuri rare. Nu odată am demontat folii de protecție de pe faruri sau elemente julite, iar vopseaua de sub folie a rămas intactă, fără pic de zgârietură.

Știi și tu cum e momentul acela când scoți mașină de la spălătorie și observi noi și noi lovituri în lac, zgârieturi fine pe ici-colo, la mânerul ușilor observi că e plin de urme de unghii iar după 5 minute de inspectat, îți vine să te dai cu capul de capotă la ce nervi ai.

Toate astea pot fi prevenite cu ajutorul foliilor de protecție. Avem impresia că producătorii acestor folii au auzit de România și de problemele cu care ne confruntăm zilnic.

FOTO Mașinile care circulă în România îmbătrânesc foarte repede, comparativ cu alte țări din UE

Ceea ce este foarte important de reținut e că foliile sunt total transparente și nici nu se observă ca fiind aplicate pe elemente. Rezistă extrem de bine la lovituri și zgârieturi, cum ziceam și mai sus, chiar și în cazul accidentelor minore.

Este cea mai bună investiție pentru mașinile noi sau care încă sunt în stare nouă. Păstrează aspectul nou al mașinilor pentru mulți ani.

Sincer, cine nu și-ar dori asta?

Am pornit si o campanie in acest sens, cu sloganul:

FOTO Mașinile care circulă în România îmbătrânesc foarte repede, comparativ cu alte țări din UE

Suntem în Cluj-Napoca, Str Plevnei nr 42. Mai multe informatii gasesti pe www.masterfol.ro/folii-protectie

viewscnt
Afla mai multe despre
masini
second hand