FOTO Porsche a prezentat noul hybrid Panamera și cel mai puternic motor din gamă, Turbo S. Clienții din România pot deja comanda noile motorizări

FOTO Porsche a prezentat noul hybrid Panamera și cel mai puternic motor din gamă, Turbo S. Clienții din România pot deja comanda noile motorizări
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 aug 2020

Constructorul de automobile sport Porsche profită de faceliftul introdus pe modelul Panamera și lansează două noi motorizări, în contrast: Turbo S, cel mai puternic motor de pe acest model, și 4S E-Hybrid, un hibrid cu o autonomie electrică cu 30% mai mare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Porsche Panamera este cel mai luxos model din gama constructorului din Stuttgart, dar chiar și celui mai scump model i se pot aduce îmbunătățiri. Odată cu faceliftul anunțat la trei ani de la lansarea din 2017, Panamera primește și noi motoare: în primul rând versiunea ultrasportivă Turbo S, care are un motor cu nu mai puțin de 630 CP, în al doilea rând primește un nou motor hibrid, 4S E-Hybrid, care aduce tehnologii noi și o putere de 560 CP.

În plus, Porsche spune că autonomia electrică a acestui model a crescut cu până la 30%, comparativ cu hibrizii anteriori.

Motorul V8 de pe Turbo S este, din acest moment, vârful de gamă al modelului Panamera, având 80 CP în plus față de predecesorul său, respectiv 50 Nm în plus. Cu 630 Cp și 820 Nm, mașina accelerează în doar 3,1 secunde de la 0 la 100 km/h, atingând o viteză maximă de 315 km/h.

Cei de la Porsche mai precizează că Tehnologiile de asistență, suspensia pe aer, cu trei camere, Porsche Active Suspension Management (PASM) și sistemul de stabilizare a ruliului Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), inclusiv Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) au fost personalizate specific pentru acest model și optimizate pentru performanțe dinamice maxime. Și pentru a sublinia calitățile acestui nou motor, modelul a fost dus pe celebra Nurburgring Nordschleife, unde a stabilit un nou record pentru clasa din care face parte.

ANALIZĂ România are cea mai mare pondere a angajaților din producția de automobile, în economie, dar și cel mai mic număr de mașini noi cumpărate, din UE CITEȘTE ȘI ANALIZĂ România are cea mai mare pondere a angajaților din producția de automobile, în economie, dar și cel mai mic număr de mașini noi cumpărate, din UE

Porsche a mai anunțat că și motorul V8 de pe GTS a primit îmbunătățiri, cu o creștere de 20 CP.

Celălalt nou motor, 4S E-Hybrid, care este însoțit de o baterie de 17,9 kWh, permite o autonomie electrică de până la 54 km, ceea ce înseamnă că mașina poate circula în orașe fără probleme, inclusiv în perimetrele cu restricții de emisii. Motorizarea este o combinație între motorul electric de 100 kW (136 CP) integrat în transmisia PDK cu opt trepte cu dublu ambreiaj și motorul V6 biturbo de 2.9 litri cu 324 kW (440 CP), care generează o putere totală de 412 kW (560 CP) și un cuplu maxim de 750 Nm. Accelerația 0 - 100 km/h este de 3,7 secunde, iar viteza maximă este de 298 km/h.

Noul Porsche Panamera este disponibil în acest moment pentru comenzi și va fi livrat, potrivit anunțului oficial, la mijlocul lunii octombrie. În România, prețurile celor două noi motorizări sunt 135.819 euro pentru 4S E-Hybrid, și 190.310 euro pentru Turbo S.

FOTO Porsche a prezentat noul hybrid Panamera și cel mai puternic motor din gamă, Turbo S. Clienții din România pot deja comanda noile motorizări

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche panamera
panamera face-lift
panamera turbo s
panamera hybrid