Deputații francezi au decis să elimine zborurile domestice pe rute care pot fi acoperite de trenuri în mai puțin de două ore și jumătate, având în vedere că guvernul caută să reducă emisiile de carbon, relatează Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Măsura este parte dintr-o legislație amplă privind climatul care are drept obiectiv reducerea emisiilor de carbon în Franța până în 2030 cu 40% față de nivelurile din 1990, deși activiștii îl acuză pe președintele Emmanuel Macron că nu și-a menținut toate promisiunile în proiectul de lege, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025Votul a venit la câteva zile după ce statul a spus că va contribui la recapitalizarea de 4 miliarde de euro a Air France, dublându-și partea în compania fanion.
Ministra Industriei, Agnes Pannier-Runacher, a respins criticile venite din partea industriei aviatice care susține că perioada de recuperare după pandemie nu este momentul potrivit pentru eliminarea unor zboruri domestice și a spus că nu există contradicție între planul de salvare și legea climatică.
CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania„Știm că aviația este un contribuitor la dioxidul de carbon și din cauza schimbărilor climatice trebuie să reducem emisiile”, a declarat ea pentru radio Europe 1. „În mod egal, trebuie să ne susținem companiile și să nu le lăsăm să cadă”.
Traficul aerian ar putea să nu revină la nivelurile de dinaintea pandemiei până în 2024, apreciază analiștii McKinsey.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiUn forum pentru climat format din cetățeni și organizat de Macron cu scopul de a sprijini redactarea proiectului de lege a cerut eliminarea zborurilor pe rute pe care trenurile le pot acoperi în mai puțin de 4 ore.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)Votul de sâmbătă noapte a fost primul. Proiectul va ajunge în Senat, apoi votul final va fi dat în camera inferioară, dominată de partidul lui Macron și aliații acestuia.