Germania vrea să modernizeze rețeaua de cale ferată

Germania vrea să modernizeze rețeaua de cale ferată
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 iun 2022

Germania a anunțat planuri pentru o nouă rețea de transport de înaltă performanță în următorii ani, inclusiv renovarea celor mai congestionate coridoare feroviare ale țării, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Activitatea de renovare va începe în 2024, conform campaniei de modernizare, care va necesita "finanțare suplimentară considerabilă pentru căile ferate", potrivit unui document al Ministerului Transporturilor. Sunt vizate pentru renovare cele mai congestionate coridoare feroviare, inclusiv conexiunile care deservesc marile orașe, cum ar fi Frankfurt, Hamburg și Munchen, scrie Agerpres.

VIDEO Mormanele de bagaje sunt tot mai mari pe aeroportul Heathrow din Londra. Până și piloții ajută la încărcarea în avioane CITEȘTE ȘI VIDEO Mormanele de bagaje sunt tot mai mari pe aeroportul Heathrow din Londra. Până și piloții ajută la încărcarea în avioane

Ministrul Transporturilor, Volker Wissing, le-a spus jurnaliștilor la Berlin că nu este încă posibilă prezentarea unei cifre privind investițiile necesare, dar a subliniat că este asigurată finanțarea.

Pe cele mai congestionate coridoare feroviare, Deutsche Bahn intenționează să înlocuiască gradual și să îmbunătățească tot echipamentul învechit, obiectivul fiind transformarea sa "într-o ancoră de stabilitate" pentru întreaga rețea de cale ferată până în 2030, a anunțat într-un comunicat compania națională de căi ferate.

De asemenea, Deutsche Bahn va spori bugetul pentru lucrările anuale de mentenanță preventivă cu sute de milioane de euro.

Până în 2030, Guvernul german vrea să dubleze numărul de pasageri care vor călători cu trenul, pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Asociațiile și rivalii Deutsche Bahn cer de mult timp investiții pentru extinderea infrastructurii feroviare, astfel încât să poată fi crescută viteza de călătorie.

Companiile au avertizat că, fără investiții majore, infrastructura învechită poate frâna creșterea.

Sunt necesare lucrări urgente de reparații la podurile de pe rutele majore care au o vechime de peste 100 de ani.

Recent, Deutsche Bahn și-a anunțat intenția de a investi 13,6 miliarde de euro în infrastructura feroviară din Germania în acest an. Suma anunțată de compania deținută de statul german este cu 900 de milioane de euro mai mare decât cea investită în 2021. Operatorul feroviar german intenționează să modernizeze 1.800 de kilometri de cale ferată, 2.000 de macazuri, 140 de poduri și 800 de stații.

Chiar dacă aceste investiții vor crește capacitatea de transport feroviar, lucrările de construcție vor conduce la noi perturbări ale traficului, a avertizat Ronald Pofalla, responsabil pentru infrastructură în boardul Deutsche Bahn. Aceasta după ce anul trecut gradul de punctualitate al trenurilor germane a scăzut până la 75% pentru cele pe distanțe lungi, din cauza lucrărilor de construcție.

Directorul general al Deutsche Bahn, Richard Lutz, a admis că rețeaua națională de cale ferată a Germaniei nu a reușit să se extindă și să se modernizeze în același timp.

viewscnt
Afla mai multe despre
germania
cale ferata
trenuri