Harley-Davidson a lansat brandul de motociclete integral electrice "LiveWire", acesta fiind cel mai recent efort al companiei de a se implica pe piața vehiculelor electrice, care se dezvoltă rapid, transmite Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Numită după prima motocicletă electrică a Harley, care a fost prezentată în 2019, divizia "LiveWire" va lansa prima sa motocicletă sub acest brand în luna iulie, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatuluiCompania a anunțat în februarie că va crea o divizie separată, axată pe vehicule electrice, pentru a atrage viitoarea generație de tineri, preocupați mai mult de protejarea mediului.
"Profităm de oportunitatea de a deveni lideri și de a defini piața vehiculelor electrice", a declarat luni directorul general Jochen Zeitz, într-un comunicat.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiLiveWire intenționează, de asemenea, să inoveze și să dezvolte tehnologii care vor fi aplicabile motocicletelor electrice Harley-Davidson, în viitor.