Idei pentru stimularea vânzărilor: Opel avansează românilor care cumpără mașini în această perioadă o perioadă de grație de 1 an

Idei pentru stimularea vânzărilor: Opel avansează românilor care cumpără mașini în această perioadă o perioadă de grație de 1 an
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 22 mai 2020

Opel România anunță clienții că le oferă o perioadă de grație la plata ratelor, dacă își cumpără mașina până la sfârșitul lunii iunie. În această perioadă, constructorii de automobile încearcă să readucă în showroom-uri clienții, pentru a reporni vânzările.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Una dintre mărcile populare pe piața din România, Opel, a găsit o soluție pentru ca românii care vor să cumpere mașini să nu se mai teamă de posibilele implicații financiare ale crizei. În funcție de modelul ales și de valoarea avansului pe care și-l permit, cumpărătorii de mașini Opel pot primi o suspendare a plății ratelor de leasing până la 12 luni. Singura condiție anunțată este să-și cumpere mașina nouă până pe 30 iunie. Potrivit importatorului, oferta este valabilă și pentru vehiculele comerciale ușoare, astfel încât poate fi o soluție pentru micii întreprinzători care vor să-și înnoiască vehiculele. Perioadele de grație pot fi de 3, 6, 9 și 12 luni, în funcție de valoarea avansului.

Opel a mai anunțat și alte servicii care pot ajuta clienții în această perioadă, între care importantă este posibilitatea de livrare și preluare a vehiculelor, pentru transportul mașinilor către și de la service, dar și pentru livrarea mașinilor noi.

Comisia Europeană pregătește un pachet uriaș de stimulare pentru industria auto inclusiv în România. Program Rabla de 20 miliarde euro CITEȘTE ȘI Comisia Europeană pregătește un pachet uriaș de stimulare pentru industria auto inclusiv în România. Program Rabla de 20 miliarde euro

Opel a fost destul de afectată de blocajul pieței de automobile, în această epidemie de coronavirus, înregistrând, pe segmentul de autoturisme, una dintre cele mai mari scăderi de pe piața locală, 82%, cu doar 85 de autoturisme înmatriculate, potrivit datelor MAI. Dacă anul trecut Opel se situa pe locul 5 între mărcile de import, cu aproape 500 de autoturisme înmatriculate în aprilie, anul acesta a coborât pe locul 12. După patru luni, Opel a înmatriculat aproape 600 de autoturisme, o scădere de 74% față de cele 2.300 de autoturisme de anul trecut.

 În schimb, pe zona de vehicule comerciale, Opel a reușit să-și mențină ritmul vânzărilor mult peste nivelul pieței (care are un declin de 30%), scăderea mărcii față de anul trecut fiind de numai 7,7%, după patru luni, cu un total de 346 de vehicule comerciale înmatriculate.

viewscnt
Afla mai multe despre
opel romania
scutire rate opel
perioada gratie leasing