Impactul Brexit-ului în piața de logistică și transporturi: Creșterea timpilor de tranzit, nevoia de șoferi calificați în operațiuni vamale, scumpirea trecerii pe continent

Impactul Brexit-ului în piața de logistică și transporturi: Creșterea timpilor de tranzit, nevoia de șoferi calificați în operațiuni vamale, scumpirea trecerii pe continent
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 mai 2018

Creșterea timpilor de tranzit, nevoia de șoferi calificați în operațiuni vamale, scumpirea trecerii pe continent sunt doar câteva dintre efectele pe care le va produce ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană, estimată pentru luna martie 2019.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară


ICT Logistics, jucător în piața de transport și logistică din România, anticipează impactul pe care îl va avea Brexit-ul și care sunt măsurile pe care le vor lua casele de expediție și transportatorii ca să diminueze impactul resimțit de client.

“Timpul de tranzit va crește, în medie, cu 15% datorită timpilor de așteptare la frontieră, însă, momentan, nu se poate contura o marjă concretă de creștere a costurilor pentru clienți. Cu toate acestea, pot fi estimate măriri de prețuri între 5 și 15%, sume aferente timpilor de așteptare pentru formalitățile vamale, precum și, cel mai probabil, scumpirea trecerii pe continent. Din cauza faptului că Marea Britanie este conectată cu spațiul european doar prin liniile de ferry și Eurotunnel, nu există rute alterntive și, de aceea, vama se face la Dover, punctul de trecere spre Uniunea Europeană”, spune Mihai  Teodorescu, Country Manager ICT Logistics România.

Ștefan Ioniță se retrage din această lună de la conducerea CNAIR. În martie, Narcis Neaga a fost reinstalat, după 3 ani, la șefia instituției, de unde fusese demis pentru nereguli, fiind acum cercetat de DNA pentru abuz în serviciu CITEȘTE ȘI Ștefan Ioniță se retrage din această lună de la conducerea CNAIR. În martie, Narcis Neaga a fost reinstalat, după 3 ani, la șefia instituției, de unde fusese demis pentru nereguli, fiind acum cercetat de DNA pentru abuz în serviciu

Brexit-ul va avea un impact și asupra forței de muncă, în sensul că transportatorii vor trebui să se asigure că șoferii cunosc procedurile de comisionare și vamă, ceea ce va face accesul la piața din UK mai dificil, deoarece nu toate companiile au personal calificat în operațiuni vamale.

viewscnt
Afla mai multe despre
brexit
transporturi