Înmatriculările Dacia în Marea Britanie au scăzut în primele 5 luni, pe o piață în creștere. Cota mărcii Dacia a fost afectată

Înmatriculările Dacia în Marea Britanie au scăzut în primele 5 luni, pe o piață în creștere. Cota mărcii Dacia a fost afectată
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 6 iun 2016

Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Marea Britanie au scăzut cu 3,4% în primele cinci luni din acest an, față de perioada similară a anului trecut, la 11.488 de unități, în timp ce piața auto britanică a înregistrat un avans de 4,09%, la peste 1,16 milioane de mașini, potrivit datelor publicate de asociația britanică a producătorilor și dealerilor auto.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Ca urmare a evoluției nefavorabile a vânzărilor, cota de piață a mărcii Dacia în Marea Britanie a scăzut în primul trimestru, comparativ cu perioada anului trecut, de la 1,06% la 0,99%.

În luna mai, înmatriculările de automobile Dacia noi au crescut însă cu 4,45%, la 2.137 de unități, în timp ce, la nivelul pieței, a existat un avans de 2,46%, la 203.585 de mașini. Astfel, cota de piața a mărcii românești a urcat luna trecută, dar nesemnificativ, de la 1,03% la 1,05%.

Suzuki motivează că nu a respectat standardele de testare a consumului din cauza resurselor financiare limitate CITEȘTE ȘI Suzuki motivează că nu a respectat standardele de testare a consumului din cauza resurselor financiare limitate

Înmatriculările de automobile Renault, proprietarul Dacia, au urcat cu 17,3% în primele cinci luni, la 35.414 de unități, echivalentul unei cote de piață de 3,04%, în creștere de la 2,7% în perioada echivalentă a anului trecut.

Grupul francez Renault a preluat compania Automobile Dacia în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto low-cost din Europa.

Dacia a înregistrat anul trecut un profit net de 447,9 milioane lei (circa 100 milioane euro), în creștere cu 20,5% față de anul precedent. Vânzările totale ale mărcii au crescut cu 7,7% , la 550.920 de unități, din care peste 93% pe piețele din afara României, unde livrările s-au majorat cu 6%. În Marea Britanie, Dacia a vândut 26.228 vehicule în 2015, în creștere cu aproape 10% față de 2014.

viewscnt
Afla mai multe despre
marea britanie
dacia
renault
inamtriculari
vanzari
auto