Linia de tramvai 32 va fi delimitată de restul traficului prin gard, pentru fluidizarea traficului, a decis CGMB

Linia de tramvai 32 va fi delimitată de restul traficului prin gard, pentru fluidizarea traficului, a decis CGMB
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 iul 2018

Linia de tramvai 32 va fi delimitată de restul traficului prin gard, pe o porțiune de traseu, pentru fluidizarea traficului, a decis joi Consiliul General al Municipiului București (CGMB).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 41 de voturi „pentru”, două abțineri și patru voturi „împotrivă”, scrie News.ro.

"Necesitatea și oportunitatea lucrării este impusă de circulația tramvaielor de pe traseul liniei de tramvai 32, care este îngreunată de pătrunderea frecventă a autovehiculelor pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor propuse de RATB. (...) Prin realizarea obiectivului propus se dorește creșterea vitezei comerciale a tramvaielor, creșterea numărului de călători, timpi mai mici de parcurs a traseului, reducerea numărului de tramvaie și o frecvență mai bună de circulație a acestora”, se arată în proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru delimiterea liniei de tramvai de traficul auto.

Alessandro Dambrosio, designer la Audi și anterior la Maserati și Alfa Romeo, este noul designer șef al Mitsubishi CITEȘTE ȘI Alessandro Dambrosio, designer la Audi și anterior la Maserati și Alfa Romeo, este noul designer șef al Mitsubishi

Astfel, vor fi montate, de-a lungul liniei de tramvai, pe Șoseaua Alexandriei, de la strada Garoafei până la strada Glicinelor, panouri de gard din țevi de oțel, protejate anticoroziv. Primăria Capitalei precizează că în acest fel s-ar putea obține o viteză medie de  exploatare de 15,35 de kilometri pe oră și o capacitate de transport de 6.948 de  călători pe oră, precum și reducerea parcului rulant de la 20 la 17.

Costul proiectului este de peste 200.000 de lei și va fi implement în maximum 10 zile de la aprobarea proiectului în CGMB.

Sunt fost delimitate de traficul auto prin montarea unor stâlpișori și garduri și liniile de tramvai 1, 10 și 41.

viewscnt
Afla mai multe despre
tramvai 32